Hvor flinke er dere?

detnyenicket

Gift med forumet
Ja, hvor flinke er dere med tran eller D-dråper??

Må i skam innrømme at jeg er flink til å glemme dråpene...emoticon

har fått, men gir ikke i det hele tatt jeg... ga ikke til Pernille heller :)

det lukter tran av henne i mange dager etterpå.. hun fikk i 3 uker hver dag.. men nå har jeg sluttet.. for jeg får ikke fjernet lukten fra henne før det har gått noen dager.. :-(

Må ærlig innrømme at jeg glemmer de d-dråpene en del ganger ja.. Men jeg prøve å huske de hver dag! Skjerpings til meg der..

Må ærlig innrømme at jeg glemmer de d-dråpene en del ganger ja.. Men jeg prøve å huske de hver dag! Skjerpings til meg der..

Ooops... Elendig på det. Får komme meg ut å kjøpe.

Tran 3 dager i uka og d-dråper de 4 andre. Men han gulper veldig mye mer de dagene han får tran.

prøver å gi tran hver dag, men glemmer det innimellom.. syns også det er et styr, og lukta går jo ikke bort om man søler på det. I starten så var det mye skriking og protester også, så syns det var et slit.. går litt bedre nå, mindre skriking ihvertfall, og holder tørkepapir under haka for å få sølet på noe som kan kastes rett i søpla!
Hvordan er det med d-dråper da? Har inntrykk av at det kanskje er mindre styr enn med tran? Men da får de ikke i seg omega-3 eller??

etter at jeg gikk til innkjøp av Easy Tran går det å gi trans som en lek, mye mindre søling og gulping, og er jeg så flink å ha litt papis klar til å tørke opp det som eventuelt måtte komme ut igjen med en gang, lukter det jo ikke tran i det hele tatt:) vi gir det i forbindelse med kveldsstellet vi da, så det er av med alle klær, gir tran, så et bad eller skikkelig klutvask:) ser ut som at lille Synneprinsessa begynner å like det også nå så dette går så godt:) ( det må sies at jeg selv ikke klarer lukta engang uten å brekke meg, så klapp på skulderen til megselv for at jeg har gjennomført :)

vi gir tran hver kveld til kvelds stellet. jeg er vokst opp med tran og er aldri sjuk. om det har noen sammwnhwng vet jeg ikke men er verd å prøve iaf:-)

pinkfox skrev:

Ikke lett å ha kontroll på alt :p

Jeg har en gulpe gutt, så jeg gir tran 1-2 ganger i uka og  d-dråper resten. Men det er lett å glemme ja! Derfor har jeg flaska stående på stellebordet :)

Nesten litt "godt" å høre at det ikke bare er meg/vi som er sløve... Storebror elsker det da. Meer, sier han.

Gir D-dråper. Han gulper sånn, så det funker ikke med tran. Prøver å huske på selv å ta omega-3, men er dårlig på det også. Omega 3 går jo ut i melken, så..Men ikke d-vitamin. Ikke misnt var det plagsomt at tranen måtte stå i kjøleskapet, for vi har ikke kjøleskapet på kjøkkenet! :P

Back
Topp