Hvor flink er du??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Til å BLINKE??[8D] Bruker du blinklyset når du skal? (Rundkjøringer, avkjøringer osv)

Må si jeg blir rimelig pisst på folk som ikke gidder å blinke! Skaper unødvendige misforståelser, og det har sikkert forårsaket ulykker noen ganger å[>:]

Hva syns dere om folk som ikke blinker??

Jeg blinker alltid, som den supersjåføren som jeg er! Irriterende at andre ikke gjør det.... Fysj![&:]

Blinker alltid, og irriterer meg grønn over alle som ikke gjør det!

jeg blir rimelig oppgitt av folk som ikke blinker, eller venter med å slå på blinklyset til de allerede har vridd på rattet....

Blir også lei busser som ikke setter på blinklyset før de drar ut av bussholdeplassen.

Jeg bruker blinklyset 99% av gangene jeg skal.

Jeg blinker alltid når jeg ikke er alene på veien. Er jeg alene, kan det hende jeg dropper det, kommer ann på hvor jeg er.

Rart dette her. Flesteparten svarer at de bruker blinklys... men ser stadig flere biler i rundkjøringene samtidig som ikke bruker det... Vil si at nesten 50 % av de jeg ser på veien bruker det ikke... [&:]

Bruker det alltid[:)]

Må si jeg blir litt oppgitt over de som blinker for mye også..det er de som blinker i en sving liksom[8|]

ORIGINAL: Årolilja

Jeg blinker alltid når jeg ikke er alene på veien. Er jeg alene, kan det hende jeg dropper det, kommer ann på hvor jeg er.
sign

ORIGINAL: snap

Jeg blinker alltid, som den supersjåføren som jeg er! Irriterende at andre ikke gjør det.... Fysj![&:]

[;)][8D]

Følte liksom ikke at jeg kunne krysse på noen av alternativene, for jeg VIL bruke blinklys hver gang og irriterer meg selv over de som ikke gjør det. Og likevel glemmer jeg det. Ofte. [8D]

Jeg blinker ved avkjøringer å slikt, men er elendig på å blinke i rundkjøringer...

ORIGINAL: Sicily

Følte liksom ikke at jeg kunne krysse på noen av alternativene, for jeg VIL bruke blinklys hver gang og irriterer meg selv over de som ikke gjør det. Og likevel glemmer jeg det. Ofte. [8D]

Back
Topp