Hvor finner man privatlager?

Starbucks

Forumet er livet
Jeg leter etter et sted å sette overflødige ting. Jeg har hørt om noen minilager rundt om i Oslo og fant et nummer til city self storage på nettet. Noen som har erfaring med disse?
Bor i liten leilighet, og nå som vi blir fler, så må vi få ryddet unna en hel haug med saker:) Nede i kjelleren er det innbrudd annenhver uke, så jeg vil ikke sette ting der. Dessuten kom det vass opp fra slukene i sommer, og alle bodene ble oversvømt...
Nå vil jeg bare sette tingene mine et trygt sted

Vi har hatt lager på City Self Storage på Haugenstua i Oslo. Helt greit, men synes det er dyrt da. Betalte vel 500 for den minste boden i mnd.. blir for mye penger av det.

Noen mindre flyttebyråer (husker ikke navnet på noen nå, men ihvertfall en i Lørenskog) har bodutleie de også og de er mye billigere.

Jeg bor i Oslo ved Økern, så jeg så etter noe i nærheten. Så på en avdeling på Torshov og Helsfyr. Veldig fine bilder da! Ser rent og pent ut ihvertfall:) Også kan jeg stikke inn og ut nesten hele døgnet...Var faktisk ikke så dyrt heller. Jeg får alt inn på et rom på 5 kvm sa damen...Hun mente det kom på rundt 1000 kr i mnd. Synes ikke det var så dyrt. Det er ihvertfall billigere enn å kjøpe større leilighet...enn så lenge:)

ORIGINAL: Starbucks

Jeg bor i Oslo ved Økern, så jeg så etter noe i nærheten. Så på en avdeling på Torshov og Helsfyr. Veldig fine bilder da! Ser rent og pent ut ihvertfall:) Også kan jeg stikke inn og ut nesten hele døgnet...Var faktisk ikke så dyrt heller. Jeg får alt inn på et rom på 5 kvm sa damen...Hun mente det kom på rundt 1000 kr i mnd. Synes ikke det var så dyrt. Det er ihvertfall billigere enn å kjøpe større leilighet...enn så lenge:)

herregud...syns du 1000 kr/mnd er billig?? for 5 kvm??????
syns det var grisedyyyyrt!!!! her kun du fått det ekstra soverrommet vårt for glatt 1000 kr...kunne til å med tørket støv der inne for den prisen.....hehehe

Jeg har hatt lager på Mini Lageret, de har flere steder i Oslo.
Hadde den minste boden, men fikk plass til utrolig mye [:D]
Også er det romtemperatur og kontoll på luftfuktighet så man
slipper å tenke på om det man setter der blir ødelagt.

Anbefales [:)]

ORIGINAL: Mrs.B

hvordan er d med inbrudd og slikt på sånne plasser?

Det er først kodelås på garagedøra/ytterdøra, så er det din egen helgelås etter det.

Back
Topp