Hvor finner jeg skjult forum?

Niko25

Betatt av forumet
Februarhjertene 2025
Jeg har vist misforstått litt, trodde når vi fikk skjult forum/ gruppe at det da var denne «februar 2025» som ble skjult. Men forstår det nå som at det er blitt en egen skjult gruppe? Hvor kommer jeg inn på denne? :hilarious:
 
Jeg har vist misforstått litt, trodde når vi fikk skjult forum/ gruppe at det da var denne «februar 2025» som ble skjult. Men forstår det nå som at det er blitt en egen skjult gruppe? Hvor kommer jeg inn på denne? :hilarious:
Det ser ut som du har fått tilgang pga du har banneret ✨️ du finner den inne på februar 2025, også er det rett under "våre leker" og "våre bilder og dagbøker". Der står der "Februar 2025 *skjult gruppe*".
Håper dette hjalp :playful:
 
:laughing002 Det ser ut som du har fått tilgang pga du har banneret ✨️ du finner den inne på februar 2025, også er det rett under "våre leker" og "våre bilder og dagbøker". Der står der "Februar 2025 *skjult gruppe*".
Håper dette hjalp :playful:
Aah se der ja! Tusen takk! Ja jeg har fått tilgang, men skjønte ikke at det var en egen gruppe, trodde det var denne gruppen som ble skjult :laughing002
 
Back
Topp