Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser ut som du har fått tilgang pga du har banneret ️ du finner den inne på februar 2025, også er det rett under "våre leker" og "våre bilder og dagbøker". Der står der "Februar 2025 *skjult gruppe*".Jeg har vist misforstått litt, trodde når vi fikk skjult forum/ gruppe at det da var denne «februar 2025» som ble skjult. Men forstår det nå som at det er blitt en egen skjult gruppe? Hvor kommer jeg inn på denne?
Aah se der ja! Tusen takk! Ja jeg har fått tilgang, men skjønte ikke at det var en egen gruppe, trodde det var denne gruppen som ble skjultDet ser ut som du har fått tilgang pga du har banneret ️ du finner den inne på februar 2025, også er det rett under "våre leker" og "våre bilder og dagbøker". Der står der "Februar 2025 *skjult gruppe*".
Håper dette hjalp
Det tar noen dager fra du spør til du får tilgang. Tilgang får du om du har oppfylt vilkårene.Har spurt tilgangsansvarlig, usikker på om jeg skal tolke at jeg ikke får tilgang siden jeg ikke har fått svar?