Hvor finner jeg skøyter i str 23 da??

Lena Levegg

Forumet er livet
Skal kjøpe nye skøyter til Robin i dag, og kjenner jeg min datter rett skal hun også!! hehe..[8D]  (må gjøre alt storebror gjør )

Men hun har ekstremt små ben, 23 har hun i vinterstøvler, og de er romslige [:-] hun er 3 år snart!
Så hvis noen her jobber på en sportsbutikk eller obs... eller no, så vær så snill å gi meg et tips!! har gooooogla ja [:D] finner bare
fra 26.

vil tro det er samme som med skisko, at de ikke lages i mindre enn 25/26[:@] Håpløst når man har små som skal gjøre det samme som større søsken[8D]

Lurer på det samme selv[8D] Datteren min på 4 år har bittesmåføtter hun også[;)] str 24 og det er stort

ORIGINAL: Mibah

vil tro det er samme som med skisko, at de ikke lages i mindre enn 25/26[:@] Håpløst når man har små som skal gjøre det samme som større søsken[8D]

ÅÅ nei [:@][:@]  finnes det sånne "støtte" skøyter lenger da?? som fantes i gamle dager, til å ha rundt skoen [:)]

(pappan og jeg vil jo også være med i helgene, så da er det jo kult for henne å ha også [8D])

Minstegutten vår hadde skøyter i str 23, de var kjøpt på obs :)

Det finnes ikke såvidt meg bekjent... [&o]

Det er nok desverre svært vanskelig å finne skøyter i mindre enn str 24..

ORIGINAL: rosa og blå hva nå?

Minstegutten vår hadde skøyter i str 23, de var kjøpt på obs :)

Hurra!!! jeg har sjekket der på nettet, men ikke fysisk vært der [:D]   takk!

Løper i boden å sjekker størrelse på hvite danseskjøyter...................................

De er i str 24/25 trur jeg. eneste som sto på de var 223 mm

Noen som vil ha de eller så går de på søpla.

ORIGINAL: Gothia

Løper i boden å sjekker størrelse på hvite danseskjøyter...................................

223 mm er jo str 34 eller no det vel.. [8|] Pernille er 14 cm omtrent[:-] 

Ellers takk [:D][:D] , må foresten ha nye, hun kan ikke arve [&:]

ORIGINAL: Lena Levegg

ORIGINAL: Gothia

223 mm er jo str 34 eller no det vel.. [8|] Pernille er 14 cm omtrent[:-] 

Ellers takk [:D][:D] , må foresten ha nye, hun kan ikke arve [&:]

34 er det ikke for vesla her bruker 35 i sko og de er alt alt for små til henne.

Back
Topp