Hvor finner jeg premature klær?? Hjelp!

Trone

Gotta love ebay
VIP
Min kjære sladrevenn Linda fødte på lørdag, sin skjønne datter 3 mnd før tiden[:-][:-]
Ei lita prinsesse på 610 gram og 31 cm.
Og jeg vil sende avgårde en pakke til henne. De har jo ikke klær til henne, siden de regnet med å vente litt til før de ble foreldre, hehe!

Jeg har vært på HM, nameit, røff og tøff, Lindex, Cubus, Kapphal. Men de stedene som fører premature klær begynner på str 40. Og de vil jo prinsessa svømme i nå [&:]

Jeg har også sett på dukkeklær, men finner bare fra 40 cm og oppover.

Er det noen her inne som kan hjelpe? Det er ikke så mye aktivitet på premature-forumet, derfor håper jeg at noen her inne kan hjelpe meg.

Vet dessverre ikke, men dytter for deg [:)]

babyshop har iallefall, usikker på str. nøstebarn tror jeg[:)]

men uff, stakkars da! håper det går bra med lille jenta!!

ORIGINAL: kricam

Vet dessverre ikke, men dytter for deg [:)]

jeg vet ikke, men har du prøvd å søke litt rundt på nett?

Så må du hilse masse til Linda fra oss alle på novemberforumet og si at vi tenker masse på henne og lille Ronja!

jo, også har troll, ulltøy. de har tilpasset tøyet til slanger og det som er[:)]

ORIGINAL: Skravlemor

babyshop har iallefall, usikker på str. nøstebarn tror jeg[:)]

men uff, stakkars da! håper det går bra med lille jenta!!

Sjal sjekke ut de med en gang jeg :)

Lille prinsessa er utrolig sterk!! Linda ble innlagt på fredagen pga ingen aktivitet. Så tok de UL og de fant heldigvis hjertelyden, men så fant de ut at Linda begynte på svangerskapsforgiftning så da ble det akutt keisersnitt.
Prinsessa lå i respirator, men var visst veldig stabilt fikk jeg beskjed om.

Lille lille jenta altså.. Jeg så en dukke som var 33 cm lang og prinsessa er jo 2 cm kortere enn det... Ganske sterkt å tenke på altså..

ORIGINAL: SistemannIMagen
jeg vet ikke, men har du prøvd å søke litt rundt på nett?
Så må du hilse masse til Linda fra oss alle på novemberforumet og si at vi tenker masse på henne og lille Ronja!

Jeg sendte henne mld om det nå. Nå blir hun glad! Gojenta mi!! [:)][:)]

Ja, har prøvd å google, men finner inne noe i størrelse knøtt [&o]

http://www.me-and-my.com/

Barnashus har [:)]

Godt å høre det går så bra da!!

fant en side her:
http://shop.textalk.se/no/artgrp.php?id=8889&grp=252711

De bruker vel ikke klær på så små barn?

Tusen takk jenter! :) Bare fortsett å hiv inn linker, hvis dere har! :) Er greit for oss som skal kjøpe gaver, pluss det er greit for Linda og M når de skal shoppe :)

ORIGINAL: surgodis
De bruker vel ikke klær på så små barn?

Hun vet jeg er på jakt etter klær til prinsessen og har ikke sagt noe om at de ikke bruker klær i alle fall. Så frem til hun sier noe annet, så jakter jeg videre jeg. [:)]

Jeg fødte en gutt 3,5 mnd for tidlig i år, og det tok ganske lang tid før han fikk "lov" til å ha på klær. Han fikk ikke på klær før han var ute av kuvøsen og over i varmeseng. Kuvøsen er varm og har høy luftfuktighet, så det er nok en grunn til at de ikke bruker klær inni der :-) Jeg kjøpte klær fra Joha i str. 40 til han, og de var helt OK å bruke når han kunne begynne med klær. 

www.unik-kids.dk

Rask levering. Har størrelse ned til 32. Men som noen over her sier,de får nok ikke bruke klær inne i kuvøsen. Jeg fødte selv tre måneder før tiden,han kom ut av kuvøsen nå på mandag, 6 uker gammel og 2200 gram. Så, det er nok en liten stund før den nydelige frøkena får ha på noe klær.

Ønsker de all hell og lykke! Håper ting går bra :)

ORIGINAL: Havana

Jeg fødte en gutt 3,5 mnd for tidlig i år, og det tok ganske lang tid før han fikk "lov" til å ha på klær. Han fikk ikke på klær før han var ute av kuvøsen og over i varmeseng. Kuvøsen er varm og har høy luftfuktighet, så det er nok en grunn til at de ikke bruker klær inni der :-) Jeg kjøpte klær fra Joha i str. 40 til han, og de var helt OK å bruke når han kunne begynne med klær. 

Var det jeg tenkte også... er vel derfor de fleste selger fra str 40[:)]

babyborne klær..
gå på strikke butikker å slikt.
de selger ofte strikka dukke tøy, ellers har vel ofte lekebutikker en del.
tror nok det er den enkleste plassen å finne såå små klær.

Ikke kjøp dukkeklær[:)] De er heeeelt feil i fasongen[:)]

Back
Topp