hvor finner jeg jm

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
nrk.no Søk på jordmødrene

nr 4 tror jeg

så i går kveld på nett jeg...

fant nr 3 nå..den hadde jeg sett=)
da må jeg finne nr 4..

[:D]

her er 4

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/697636/

og her er 5

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/697335/

takk!
fikk sett første fødsel på nr 4 der. fytti-virket som hun ikke hadde det så godt nei. ville presse men ble bedt om å vente.. usj...

samboer:hvorfor gidder du se på dette?
tårer i øyene og spenner meg her jeg sitter,hehe. så ikke godt ut.

men er jo så herlig også..

må få bell til å klappe igjen her[8D] så jeg kan se resten[:D]

ORIGINAL: *Nikki*

takk!
fikk sett første fødsel på nr 4 der. fytti-virket som hun ikke hadde det så godt nei. ville presse men ble bedt om å vente.. usj...

samboer:hvorfor gidder du se på dette?
tårer i øyene og spenner meg her jeg sitter,hehe. så ikke godt ut.

men er jo så herlig også..

må få bell til å klappe igjen her[8D] så jeg kan se resten[:D]

Det er helt rart å se på, tenk vi just har gjort det selv liksom[8D]
Min er også sånn, skjønner ikke helt hvorfor jeg ser på sånt, typisk mannfolk da....
Jeg blir også helt rørt når jeg ser det, husker det så utrolig godt -er virkelig en helt fantastisk følelse [:)][:)]

Har ei som kaver litt her, er nok no pupp ho vil ha[8D]

Dere som ser jm på nett! Under episodene kan dere følge atle og Helenes svangerskap, mange små videosnutter! Dere MÅ bare se den snutten som heter "vil reise hjem" eller noe sånt, holdt på å få angst når jeg så d.....

ORIGINAL: mariferrari

Dere som ser jm på nett! Under episodene kan dere følge atle og Helenes svangerskap, mange små videosnutter! Dere MÅ bare se den snutten som heter "vil reise hjem" eller noe sånt, holdt på å få angst når jeg så d.....

ikke fått med meg,må sees=)
nå sliter jeg litt med å se episoden. nettet er ustabilt

Dette er fra første sesong da...[:)]

ORIGINAL: MariaMommy

D gjør vel ingenting?!! Ikke sikkert alle har sett d! Jeg har ikke sett d før nå, men så alle episoden av jordmødrene på nett sist også!
Dette er fra første sesong da...[:)]

...

...så plutselig at dere viste at det var fra forrige gang.

Back
Topp