Hvor finner dere mammaklær???

-Helene-

Forelsket i forumet
Ååååå, jg syns utvalget er så dårlig jg, men vet liksom ikke i hvilke butikker de har sånt, annet en H&M o, (bor i trondheim)....

Kan fortsatt bruke vanlige bukser, men d er jammen meg bare såvidt ja:) Har ikke prøvd noe mammaklær enda da, kan jo henne jg syns de slettes ikke er så værst:)

Beklager hvis jg høres kjempekritisk ut, men d er mitt første svangerskap, så jg er i en fremmed verden enda:)

Lene

Noen Lindex har også litt utvalg,jeg fant en kjempe deilig bukse der i går- og den kosta bare 199,-[:D]

Dette med mammaklær er jammen ikke lett, jeg har måtte bruke nettet for å finne meg noe, fant en veldig fin og praktisk snekkerbukse på mammahuset, kostet riktignok 700 kr men syns det var verd det jeg[:D]
Det er mange andre butikker på nett som ikke er så dyre som de da[&:]

Jeg har funnet noe på h&m og noe på "barneverden".
En venninne av meg sier det er mye fint på lindex, men jeg har fremdeles til gode å finne noe derjeg da...

Det finnes noe på nettet - HM har noe, og her: www.laredoute.no har de også litt. Ikke så hysteriske priser som på de typiske mammabutikkene.

kjenner meg igjen i detta... blir nesten litt deprimert av å kikke på mammaklær, mister heilt motet... buksene har jeg måtte vinke farvel til for ein stund, så nå er det joggeklær som gjelder til jeg finner noen mammaklær som jeg kan føle meg komfortabel i... men er ikkje lett... fine er de heller ikkje, og utvalget er smått...

mannfolk har d virkelig lett...

Ja, det er kjempe vanskelig!
Jeg bor på rjukan, og må kjøre minst 1,5 t for å finne en butikk med mammaklær.
Så det blir dyrt, for jeg må kjøpe alt på en gang.
Har bare brukt hennes jeg, men de har ikke mye utvalg der..
Ellers har jeg arvet litt..

Hei Leene,
Kjør deg entur til OBS LADE, på H&M butikken der hadde de mere enn feks på Torvet. Dessuten har de litt utvalg på ZIP og KBS senteret..

Prøv ihverfall, kanskje du blir overrasket.

Heisan
Jeg bor en god times kjøring fra Trondheim. Her har jeg funnet et par herlige bukser begge kjøpt på Kappahl. De er gode, og har ingen trange sømmer.
Har fått tak i en tøff bukse på Lindex også, men det viste seg at det var laget noen ekle sømmer i midja mellom "strikkbelte" og selve buksa [:'(] Kjente det ikke før jeg kom på jobb og satt lenge i ro. Dermed har jeg "flytta" inn i Kappahlbuksene mine. Der er bare herlige [:)]

Hilsen
Trøndermamma

lindex, hennes&maurits og kapp ahl har mammaklær til brukbare priser. utvalget er vel litt forskjellig men ... vi har godkjent grunn til å ikke ha den fineste kjolen i verden til jul i år ;) jeg gidder ikke ruinere meg på klær som snart ikke skal brukes mer i alle fall ... Har kjøpt ei svart bukse som får være "finbukse" og så må jeg ha ei hverdagsbukse (dongri) ... Til nå har jeg brukt vanlige bukser men flere og flere av dem har blitt for trange så nå må jeg invistere ... :)

veit dei har en god joggebukse på h&m det er en logg bukse som du kan trekke over hele magen, veldig god bukse.

Back
Topp