hvor finne kule/rocka mamma klær da. .

lulan

Forelsket i forumet
trur jeg gir opp allerede når det gjelds mamma klær, men burde invistert i noen bukser for det er så vondt  der dongribuksene sitter. ..  å jeg har fått mage, lel om jeg er 12 + 3
hmmmm
hva meiner dere da jenter??:)

Jeg vokste ut av mine olabukser ganske fort. Fikk ikke igjen knappen, hehe...
Har vært så heldig å få låne 7 flotte mammabukser av en venninne, så da slapp jeg å kjøpe selv :0) Og nærmere våren og sommeren blir det nok lettere klær som kjoler og tunikaer :0) Kanskje du har noen venninner som har noe liggende du kan låne? :) 

mine venninder går gravide sammen med meg:) heheh . .  nei jeg får invistere i noen bukser for gravide, åsså bare bruke vanlige topper. .

:)  jeg har gått ned 7 kg so går bra bruke vanlige bukser, men kjenne det litt på skambeine når det går lenge, bli liksom sliten. . .
men gleder meg til bli orntlig kul, nå ser bare feit ut
haha

Eller hva med et søk på Etsy? :-)
Kanskje noe HER?

Vet ikke hva slags stil du foretrekker jeg? 

Mye fint her, men jeg lurte på hva er grensa i forhold til toll? 
Det er jo en viss grense. Jeg tror den var ca.200,- før, men det har kanskje endret seg. 

Noen av dere som vet om porto fra disse stedene, og ellers har god erfaring? 

lulan skrev:
mine venninder går gravide sammen med meg:) heheh . .  nei jeg får invistere i noen bukser for gravide, åsså bare bruke vanlige topper. .

:)  jeg har gått ned 7 kg so går bra bruke vanlige bukser, men kjenne det litt på skambeine når det går lenge, bli liksom sliten. . .
men gleder meg til bli orntlig kul, nå ser bare feit ut
haha

Hehe :) Så hyggelig at dere kan dele opplevelsen sammen da :0)

Er toll på alt over 200 kr ja..
Meeeen, går an å be de sende det som gave/gift? 
Jeg er nater på e-bay da.. Handler alt mulig der, har sikkert fått 10 forsendelser derfra..
og betalt toll på 1 vare..

aha, greit å vite. 
Takk for svar =) 

takker:) va noe kult der da:) er so kjedli me deg standare fra h&m og sorry folk men sa harry sjorten kler meg så dårli. . .liker spreke frager:) håper ikke noen føler seg støøt, kult på andre ikke på meg:)

liker du det litt rocka du au eller?

Toneliza skrev:
Er dette rocka nok? ;-)

RockStarMoms

jeg er 11+5 og måtte bite i det sure eplet og kjøpe meg mammabukse i dag, alle vanlige bukser blir så ubehagelige i livet.. var veeeldig skeptisk da jeg gikk inn på H&M for å kikke, men ble positivt overrasket iallefall når det gjaldt bukseutvalget som var billig og ganske "kult" ;) Endte opp med en baggy jeansbukse til 199 og kommer sikkert til å kjøpe flere der når sykepengene kommer :) toppene var en annen sak, de var uformelige og "kjærringaktige". får heller kjøpe vanlige topper i str xl eller noe når den tid kommer ;)

Back
Topp