Hvor feirer dere jul?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Vi bytter på å være hos svigers og hos mine foreldre.. Sist var vi hos mamma og pappa, så i år skal vi være hos svigers :) Gleder meg, etter jeg opplevde hvordan de feirer jul, synes jeg vår jul er litt kjedelig :P
- svigers bruker eeeevigheter på å pakke opp gaver, da alle skal se hvem som får hva.
Mens hos oss er det en eksplosjon av papir og gaver og alt er over etter 15 min hehe :)

Hvordan er deres jul og hvor feirer dere?

Vi bytter litt på!
Før feiret vi alltid hos min familie, men da vi ble gravide vekslet vi på mellom min familie og svigerfamilien. :-)
Ifjor feiret vi hjemme hos oss, og håper vi kan gjøre det i år også! :-)

Vi tar ossd tid med gavene, så alle får sett hvem som får hva, og fra hvem. :-)
Julen skal være stille og rolig, en koselig tid. Stresse nok som det er i hverdagen! :-)

Vi bytter litt på!
Før feiret vi alltid hos min familie, men da vi ble gravide vekslet vi på mellom min familie og svigerfamilien. :)
Ifjor feiret vi hjemme hos oss, og håper vi kan gjøre det i år også! :)

Vi tar ossd tid med gavene, så alle får sett hvem som får hva, og fra hvem. :)
Julen skal være stille og rolig, en koselig tid. Stresse nok som det er i hverdagen! :)
Ja enig! Man skal kose seg og slappe av! I år skal jeg lage en Jule-mix-tape vi kan sette på også. Ordentlig stemning skal det være :D

Vi feirer jul hos svigers :)
Synes vi må bruke lang tid på å åpne! Det er jo så koselig å se hva man får av hvem!

Ja! Man må jo se hvem man har fått gavene fra! :-)
Ellers er jo mye av poenget borte, synes jeg.

Her feirer vi jula hjemme hos oss.
Da vi er en slik mine, dine og snart vårt barn familie, blir det bare annenhver julafta vi har barna hjemme.
Denne julafta er det vår tur, så skal de til den andre part første juledag.

Vi bruker alltid god tid på å åpne pakkene, alle får en og en der alle følger med hva de får og fra hvem.
Så har vi på et par jule-CDer og god god stemning.
Stresser ikke, og tar oss god tid med alt :)

Åååå nå kjenner jeg at jeg gleder meg. :D

Ja! Man må jo se hvem man har fått gavene fra! :)
Ellers er jo mye av poenget borte, synes jeg.
Ja enig i den, derfor jeg liker julefeiringen til svigers bedre enn hos mamma og pappa :P
Tror de fant ut at det tok rimelig lang tid med 5 barn å skulle åpne en og en gave hehe ;)

Her feirer vi jula hjemme hos oss.
Da vi er en slik mine, dine og snart vårt barn familie, blir det bare annenhver julafta vi har barna hjemme.
Denne julafta er det vår tur, så skal de til den andre part første juledag.

Vi bruker alltid god tid på å åpne pakkene, alle får en og en der alle følger med hva de får og fra hvem.
Så har vi på et par jule-CDer og god god stemning.
Stresser ikke, og tar oss god tid med alt :)

Åååå nå kjenner jeg at jeg gleder meg. :D

åjaaa gleder meg masse jeg også!!! :D
Koselig at dere feirer hjemme, det vil jeg også gjøre til en tradisjon etterhvert.. Heller be familien opp til oss :)

Vi er både mine foreldre og søsken, og samboers foreldre og søsken hos oss i år. Alltid like koselig. Mamma tar med pinnekjøtt og svigermor ribbe, jeg ordner poteter :P Haha.. Dessert har alle noe med.

Når en har barn er det mye letter å ha det hjemme.
En slipper styret med å flytte på en haug med unger og pakker frem og tilbake :)

Annenhvert år hos mine og hans foreldre! Men nå skal kanskje svigers reise bort, så isåfall blir vi hos mamma og pappa

Vi skal feire jul hos Svigermor i år :) 4 julen min vekke hjemmefra.. så håper på at neste jul kan vi reise heim til min mor å feire jul :)

Vi feirer et år hos min far, et år hos min mor og et år med svigers :)
I år er det mammas tur :) Til neste år blir det svigers, de fåår da første julen til den lille som kommer i juli, og likt ble det, det året vi fekk største jenta :)

Etter at vi fikk snuppa har vi feiret hjemme hos oss. Annethvert år med svigers og min familie. Koselig og lage sine egne tradisjoner :-)

Vi feirer hos svigerfar i år. Lettere det når jeg skal jobbe julaften. Så slipper jeg å stå for noe som helst av mat og underholdning :P

Vi har egentlig alltid vært hjemme hos mine foreldre, men i fjor var vi hos svigerfar. Det var veldig stress, og ikke slik vi liker julaften. Vanligvis hjemme er det middag kl 17, med sølvguttene i bakgrunnen. Ribbe, hjemmelaget surkål, rosenkål og andre grønnsaker, og masse snadder. ;)
etter på er det riskrem med god hjemmelagd rød saus.
Så rydder vi og ordner litt, før vi setter oss ned litt med kaffe, og koser oss litt. Da kommer plutselig nissen på besøk. :)
gavene tar vi en og en, og helt rolig.
Kort oppsummert, en helt fantastisk kveld! Gleder meg!!

Tidligere har vi vært annethvert år hos mine og hans foreldre (vi bor langt unna dem). Vi kommer fra samme plass, så vi farter litt fra den ene til den andre. Dette er etterhvert begynt å bli litt stressende med barn og bare 3-4 fridager hvis vi er heldige, så vi er begynt å feire julen her hos oss. Jeg gleder meg til noen rolige dager med fri, masse god mat, og helt uten stress.

Back
Topp