Hvor feirer dere jul i år?

Hjemme, med mine foreldre på besøk. Svigerforeldre og mannens søsken er invitert, men siden vi skal dit til nyttår vet de ikke om de orker turen (12-1 timer i bil på vinteren).
Blir bare et av tre barn hos oss i år, så det blir nok en ganske "voksen" jul mtp at han kommer til å følge ca normale rutiner :)

Hjemme hos oss =) :D

Vi feirer hjemme de første årene framover nå når vesla legger seg så tidlig, ellers må vi dra hjem etter middag. Overnatting er det ingen som har plass til.

Problemet er at mine og hans foreldre ikke går godt overens og sambo vil gjerne kunne feire jul alle sammen hos oss siden vi har plass. Jeg mener vi kun har plass til middag, ikke til kaffe og kaker og gaveoppakningen i sofaen etterpå (kun 5 plasser).

Vi feirer hjemme de første årene framover nå når vesla legger seg så tidlig, ellers må vi dra hjem etter middag. Overnatting er det ingen som har plass til.

Problemet er at mine og hans foreldre ikke går godt overens og sambo vil gjerne kunne feire jul alle sammen hos oss siden vi har plass. Jeg mener vi kun har plass til middag, ikke til kaffe og kaker og gaveoppakningen i sofaen etterpå (kun 5 plasser).

Kor mange hadde dikka blitt til saman?
Me har ganske lite hus, 105 kvm og liten plass i stova/kjøkken. Planen her var at me skulle feire her heime fordi pappa og dei skulle komme. Da hadde me blitt 12 personar, og det hadde gått. Hadde blitt litt trengs osv, men eg tenker at det er jul. Det er koslig med masse familie :)

Kor mange hadde dikka blitt til saman?
Me har ganske lite hus, 105 kvm og liten plass i stova/kjøkken. Planen her var at me skulle feire her heime fordi pappa og dei skulle komme. Da hadde me blitt 12 personar, og det hadde gått. Hadde blitt litt trengs osv, men eg tenker at det er jul. Det er koslig med masse familie :)
Ja koselig hvis man liker de haha!
Vi har en sofa plass med til 3 og to stoler. Vi hadde da blitt 7-8 voksne og 3 barn. Vi har sofa og stue oppe i tredje også men upraktisk når juletreet står nede mtp gaveoppakningen.

Drar hjem til mamma og pappa. Gleder meg til avlastning, mannen har fri tre dager, så ikke mye ferie på han. Jeg og frøkna blir hjemme i en uke :)

I år skal vi feire hjemme. Det er enklest med små barn ift legging osv. Får besøk av mine foreldre og kanskje søsteren min:)

Vi er alltid hjemme i jula, slekta er spredd over hele landet- ingen har feira jula sammen på mange mange år. Prøvde å feire nyttårsaften hos svigers, men det gikk ikke så bra- jeg gråt og ville bare hjem hehe...
Nu skal det sier at poden feirer jul og nyttår annethvert år hos meg og hans far, så jeg vil helst være i nærheten når poden er hos sin far- har litt med historikk og fyll og gjøre, vil ikke sitte på andre siden av landet og lure på hvordan det går.

Hjem til mamma og de :D gleder meg, etter 2 juler hos svigers så aldri mer! Så blir og feire hos mamma og de til vi får kjøpt leilighet/hus selv :)

Jeg er så fornøyd, for nå blir det selskap 3.juledag hos mamma med hele familien som vi brukte å feire med da jeg var liten.
Og 4.juledag skal vi til pappa og søstrene mine.
1.juledag blir det selskap med mange av slekta til sambo.
Så her blir det masse julefeiring!

Her skal vi til mine foreldre :)

Jeg er så fornøyd, for nå blir det selskap 3.juledag hos mamma med hele familien som vi brukte å feire med da jeg var liten.
Og 4.juledag skal vi til pappa og søstrene mine.
1.juledag blir det selskap med mange av slekta til sambo.
Så her blir det masse julefeiring!
Høres koselig ut! :D

Vi drar hjem til mamma og pappa.

Back
Topp