Lille_i_M@gen
Glad i forumet
masse plager i fra meg her ser d sånn ut...[:(]
i de siste dagene har jeg hatt ekstremt med kløe i fra lår og ned til foten. til og med rumpa klør jeg. trudde først om d kunne være mygg eller edderkopp bitt, men jeg får masse nupper overalt og d klør så ekstremt at jeg grei ikke å la være å klør. og når jeg klør på meg, så blir d bare mere nupper og får sånn brennende svier...
kroppen min kjenner nesten som en sandpapir[&:][&:]
kan d være svageskapskløe og er d farlig?
leste at d kun være farlig for forster ettr uker 30, men vet da ikke helt om d er sant da...noen som har peiling og har hatt d før?
huff, denne graviditetn min har så mye plager...
kvalme, hodepine, svimmel, trøtt, blodansamling i livmoren og nå dette!
vet ikke hva jeg skal gjøre av meg her assa. blir gal av all plagene og i tillegg dritt sjef på jobb[:'(]
ingenting skal liksom være enkelt her i verden...
er forresten 13 uker idag da[:D] litt positivt er d. håper blodansamlingen er ufarlig og forsvinner for godt og at kløen ikke er noe farlig for foster...
krysser alle fingrer og tær for at d går bra med baby`n min[:-]
i de siste dagene har jeg hatt ekstremt med kløe i fra lår og ned til foten. til og med rumpa klør jeg. trudde først om d kunne være mygg eller edderkopp bitt, men jeg får masse nupper overalt og d klør så ekstremt at jeg grei ikke å la være å klør. og når jeg klør på meg, så blir d bare mere nupper og får sånn brennende svier...
kroppen min kjenner nesten som en sandpapir[&:][&:]
kan d være svageskapskløe og er d farlig?
leste at d kun være farlig for forster ettr uker 30, men vet da ikke helt om d er sant da...noen som har peiling og har hatt d før?
huff, denne graviditetn min har så mye plager...
kvalme, hodepine, svimmel, trøtt, blodansamling i livmoren og nå dette!
vet ikke hva jeg skal gjøre av meg her assa. blir gal av all plagene og i tillegg dritt sjef på jobb[:'(]
ingenting skal liksom være enkelt her i verden...
er forresten 13 uker idag da[:D] litt positivt er d. håper blodansamlingen er ufarlig og forsvinner for godt og at kløen ikke er noe farlig for foster...
krysser alle fingrer og tær for at d går bra med baby`n min[:-]