Hvor får man tak i ?

KathMor

Forumet er livet
Strømpebukser i ull?? [8|] Altså ikke stilongs, eller stilongs med fot, MEN sånn "go gammal" strech strømpis men i ull? [:)]

Nøstebarn har...janus har..og ett merke til jeg har pleid å kjøpe, husker ikke merke, men tror junior barneklær har det merke og babyshop vet jeg har det! ÅÅÅÅÅÅH, irriterrende å ikke huske navn[8|]

Har nøstebarn sin, bare veldig langt liv [8|] Janus får jeg hvor? Hmmm... så ikke på babyshop her... Se på den i ullevåls veien kanskje [:)][:)]

ORIGINAL: KathMor

Har nøstebarn sin, bare veldig langt liv [8|] Janus får jeg hvor? Hmmm... så ikke på babyshop her... Se på den i ullevåls veien kanskje [:)][:)]

Her har de janus i hvertfall:    http://www.krabaten.no/    Tror de har det på barnas hus på alna!

Så fant jeg denne siden, da jeg søkte:  http://www.ulliver.no/storefront.php?pid=63

Jeg har kjøpt ¨på babyshop på ryen,men det blir jo andre siden av byen for deg...

Spar Kjøp, merke heter Safa. Verdens beste ullstrømpebukse! [:D] God gammeldags strømpebukse med føtter. Du får 1 strømpebukse for under 100'lappen

Thæææænk juu gøørls [:D] Da prøver jeg igjen!!

MP er et merke som jeg er kjempefornøyd med. har det på babyshop
og barnas hus osv... de har både med ull og med bomull inni og ull ytterst.

og de tåler vask! [:D]

Her selger de slike fra Reflex, så da bør de jo ha det på barnas hus eller lignende da??[;)]

Skal ha noen sånne snart. Fint til kjoler i bhg.[;)]

Årrhhhh... MÅ komme meg på barnas husm bare så teit at det er noe vrient å komme til [>:] *google å se hvor som er nærmest*

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Spar kjøp:) Der har de sånne med antiskli og..

Hmm.... *titte på nett* [:D]

ORIGINAL: Ninnimamma

MP er et merke som jeg er kjempefornøyd med. har det på babyshop
og barnas hus osv... de har både med ull og med bomull inni og ull ytterst.

og de tåler vask! [:D]

MP var det jeg mente!! De har litt finere ullstrømpiser, uten altfor mange farger etc...Er ikke så fargerik av meg,jeg, liker best duse farger til tulla[:D]

obs har janus[:)]

Tusen takk for mange gode tips!! Skal notere ned MP [:D]

Back
Topp