Hvor får man tak i madrasser med "uvanlig" mål?

LittleMonkii

Forumet er livet
Sengen jeg har måler 70x120cm, men jeg finner bare madrasser i målene 60x120cm og 70x140cm som begge blir feil... 
Noen som vet om steder hvor man får tak i madrasser med litt uvanlige mål? Er også på jakt etter madrass i str 100x100cm.

Jeg driver å titter på det samme. Og eneste løsningen jeg kan se er å spesial bestille den. Om man ikke skal bruke skumgummi å skjære til madrassen da. Skeidar og bohus tar iallefall mot bestilling på uvanlige mål:)0

jeg har kjøpt skumgummi, både til vogga og til juniorsenga.. juniorsenga hadde madrass tilgjengelig på barnas hus - men den var DRITdyr.... såeh.. det ble skumgummi gitt...

Hva er egentlig anbefalt da? Ser på barnashuset at det koster over 1200 for den typen vi vill ha..,

Dollface skrev:
jeg har kjøpt skumgummi, både til vogga og til juniorsenga.. juniorsenga hadde madrass tilgjengelig på barnas hus - men den var DRITdyr.... såeh.. det ble skumgummi gitt...

Kan den bare skjæres til?
Skal ha madrass i lekegrinda også, og må ha 1x1m, vurerer å kjøpe 2stk av babymadrassene til 149kr på jysk hvis de kan skjæres til.. 
Nekter å bruke 2-3000kr på en madrass til lekegrinda liksom :p Senga også forøvrig..

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

Skal ha madrass i lekegrinda også, og må ha 1x1m, vurerer å kjøpe 2stk av babymadrassene til 149kr på jysk hvis de kan skjæres til.. 
Nekter å bruke 2-3000kr på en madrass til lekegrinda liksom :p Senga også forøvrig..

Skumgummi kan skjæres til. Dette har vi gjort i dra ut senga til lillemann. Kan ikke kjøpe ny madrass hvergang vi drar ut senga ett hakk:)

søteste skrev:

Skumgummi kan skjæres til. Dette har vi gjort i dra ut senga til lillemann. Kan ikke kjøpe ny madrass hvergang vi drar ut senga ett hakk:)

Da blir det nok det vi går for. Har en gammel barneseng fra gudene vet når, og jeg finne madrass til den :p

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

jepp.. her i byen har de en skumgummibutikk...... så jeg gikk dit og sa størrelsen og tykkelsen jeg ville ha, fikk tilbake madrass ferdig trukket med stoff :)

ang lekegrinda.. kjøp en billig dyne og voksduk.. trekk over plata i bunn og stift fast på undersiden - akkurat som om du trekker et stolsete..
da blir det ikke så tjukt, og voksduker er lette å vaske av ;)

jeg tok de billige dynene fra ikea.. de er passelig tykke og koster 29 kroner.. :P

skumgummi skjærer du i med en brødkniv.. veldig enkelt..

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

jepp.. her i byen har de en skumgummibutikk...... så jeg gikk dit og sa størrelsen og tykkelsen jeg ville ha, fikk tilbake madrass ferdig trukket med stoff :)

ang lekegrinda.. kjøp en billig dyne og voksduk.. trekk over plata i bunn og stift fast på undersiden - akkurat som om du trekker et stolsete..
da blir det ikke så tjukt, og voksduker er lette å vaske av ;)

jeg tok de billige dynene fra ikea.. de er passelig tykke og koster 29 kroner.. :P

skumgummi skjærer du i med en brødkniv.. veldig enkelt..

Men du skjønner det at jeg skal ha sånn voksduk, men tenkte kanskje at det var best med madrass... Den på jysk er ikke mer enn 5cm. Vet om en sånn madrassbutikkting, så jeg får høre hvor mye de skal ha for det der. 
Det er ikke bare én ting til disse barna :p

Back
Topp