Hvor får man tak i disse?

Åhh tusen takk [:D] Har du veldig høyt under taket? Lurer på om den kommer til å henge nede i bordet vårt [;)]

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Åhh tusen takk [:D] Har du veldig høyt under taket? Lurer på om den kommer til å henge nede i bordet vårt [;)]

Jeg skal ha den i trappeoppgangen i det nye huset[:)] Den er veldig lang ja... Prøvde å ha den over spisestuebordet der vi bodde før, men da hang den ned i bordet, også ser du ikke personen som sitter på andre siden[:D]

ORIGINAL: Nøstemamsen

Så nesten lik på ellos.no [;)]

Den her er myyye finere[;)][:D]

ORIGINAL: Juliansinmamma

ORIGINAL: ~Bekkiz~

Jeg skal ha den i trappeoppgangen i det nye huset[:)] Den er veldig lang ja... Prøvde å ha den over spisestuebordet der vi bodde før, men da hang den ned i bordet, også ser du ikke personen som sitter på andre siden[:D]

Åååh typisk, da utgår den her siden vi har ganske lavt under taket [&:] Heldig du! [:)]

denne var jo bare 69cm , ikke så lang den [;)] 
la bare merke til den når jeg sjekka ut ellos sin side [;)] kan godt være den andre var finere [:)]

Sikkert fin den også![:)] Men det er sånn perlemor da, så perlene skinner i lilla og rosa osv...

denne var jo bare 69cm , ikke så lang den [;)] 
la bare merke til den når jeg sjekka ut ellos sin side [;)] kan godt være den andre var finere [:)]

Hmm nei den var ikke fullt så lang, men er litt skeptisk til å bestille ting jeg ikke har sett in real [;)] Men takk for tips [:D]

ORIGINAL: cHiLi

Jeg har kjøpt lignende på living og har ikke hengt opp enda, siden vi pusser opp. 

Ta bilde og legg inn når du har fått hengt den opp da! [;)]

Back
Topp