Hvor får man kjøpt....

Jeg var veldig fornøyd med de fra lindex sist gang. De er ganske vatterte og dermed vises ikke ammeinnleggene gjennom klærne, slik det gjorde på de jeg hadde fra h&m..

Har de "store" størrelser der? Nytter ikke med 75A her i gården ;)

Jeg brukte 90F sist gang, og det hadde kun de. =) Ikke engang triumph kunne hjelpe meg.. =)

underverker.no har ammebh i ull:) Den har jeg ønsket meg til jul/bursdag:) Kjekt å unngå brystbetennelse i vinter;)

Jeg brukte 90F sist gang, og det hadde kun de. =) Ikke engang triumph kunne hjelpe meg.. =)
Og jeg syntes jeg var barmfager;) Hadde 85 E på det meste.. Er 75B til vanlig, da.. så var rimelig stor forskjell;)

Og jeg syntes jeg var barmfager;) Hadde 85 E på det meste.. Er 75B til vanlig, da.. så var rimelig stor forskjell;)

Normalt sett fyller jeg fint D-cup, så var ikke så sjokkert da jeg landa på F. Men stort, det var det.

underverker.no har ammebh i ull:) Den har jeg ønsket meg til jul/bursdag:) Kjekt å unngå brystbetennelse i vinter;)

Oi, den må jeg sjekke ut. i morgen. Nå er det natt her! Snakkes damer =)

Normalt sett fyller jeg fint D-cup, så var ikke så sjokkert da jeg landa på F. Men stort, det var det.
Nei, det er jo ganske forståelig;) Mine vokser hele tiden når jeg er gravid, har vært innom 4 størrelser allerede;) Har heldigvis en god del BHer fra sist, og de størrelsene jeg trenger ny nå kjøper jeg på salg, for de blir ikke brukt mer enn 1-2 mnd før jeg må over på ny størrelse igjen;)

Oi, den må jeg sjekke ut. i morgen. Nå er det natt her! Snakkes damer =)
Sitter og manner meg opp til å lalle jeg også;) Takk for en fortreffelig aften:) Vi sees nok i morgen;)

Jeg fant noen veldig gode på Cubus forrige gang :)
Å, jeg visste ikke at cubus har, da må jeg kanskje sjekke ut der også. Cubus her har 30% på hele butikken i dag, men det er kanskje liten vits i å kjøpe ammebher to måneder før termin...

Back
Topp