Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var veldig fornøyd med de fra lindex sist gang. De er ganske vatterte og dermed vises ikke ammeinnleggene gjennom klærne, slik det gjorde på de jeg hadde fra h&m..
Har de "store" størrelser der? Nytter ikke med 75A her i gården
Og jeg syntes jeg var barmfager Hadde 85 E på det meste.. Er 75B til vanlig, da.. så var rimelig stor forskjellJeg brukte 90F sist gang, og det hadde kun de. =) Ikke engang triumph kunne hjelpe meg.. =)
Og jeg syntes jeg var barmfager Hadde 85 E på det meste.. Er 75B til vanlig, da.. så var rimelig stor forskjell
underverker.no har ammebh i ull Den har jeg ønsket meg til jul/bursdag Kjekt å unngå brystbetennelse i vinter
Oi, den må jeg sjekke ut. i morgen. Nå er det natt her! Snakkes damer =)
Nei, det er jo ganske forståelig Mine vokser hele tiden når jeg er gravid, har vært innom 4 størrelser allerede Har heldigvis en god del BHer fra sist, og de størrelsene jeg trenger ny nå kjøper jeg på salg, for de blir ikke brukt mer enn 1-2 mnd før jeg må over på ny størrelse igjenNormalt sett fyller jeg fint D-cup, så var ikke så sjokkert da jeg landa på F. Men stort, det var det.
Sitter og manner meg opp til å lalle jeg også Takk for en fortreffelig aften Vi sees nok i morgenOi, den må jeg sjekke ut. i morgen. Nå er det natt her! Snakkes damer =)
Takk for en nyyydelig aften Nattinatt<3Takk for tips! Natta!
Takk for en nyyydelig aften Nattinatt<3
Å, jeg visste ikke at cubus har, da må jeg kanskje sjekke ut der også. Cubus her har 30% på hele butikken i dag, men det er kanskje liten vits i å kjøpe ammebher to måneder før termin...Jeg fant noen veldig gode på Cubus forrige gang