Hvor får man kjøpt

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Når jeg var liten...for 100år siden....

Så hadde jeg tallerken og skål i sånn hardplast med Kardemomme by og diverse Egner.
fins ikke det lenger?

Jeg ønsket meg sånne til jul, men fikk 5!!!! Sett i porselen fra Glassmagasinet. Vi har fliser på kjøkkenet så de bytta jeg første anledning jeg hadde....

Var de i plastikk før altså. Mitt som jeg hadde når jeg var liten var i porselen og det er nå en del år siden, blir 26år i år[;)]

ORIGINAL: Piksi

Når jeg var liten...for 100år siden....

Så hadde jeg tallerken og skål i sånn hardplast med Kardemomme by og diverse Egner.
fins ikke det lenger?

Jeg ønsket meg sånne til jul, men fikk 5!!!! Sett i porselen fra Glassmagasinet. Vi har fliser på kjøkkenet så de bytta jeg første anledning jeg hadde....

2010

Vet ikke akkurat med Egner.. men selger ikke Ikea?

ORIGINAL: 85Anonym

Var de i plastikk før altså. Mitt som jeg hadde når jeg var liten var i porselen og det er nå en del år siden, blir 26år i år[;)]

Jeg også hadde et i porselen..og jeg blir 27 år i år [:)]

Jeg innbiller meg hvertfall at de var hardplast for de var helt umulige og knuse hvertfall...

vi fikk faktisk et slikt sett til dåpen! [:D]
fullt servise i hardplast! grøtskål med sugekopp under, asjett, litt større fat med 3 "avdelinger", underlagsbrett som allt står støtt på, tutekopp og vanlig kopp.. samt gaffel, kniv, og 2 forskjellige skjeer.. så joda, det finnes enda! men aner dessverre ikke hvor det ble kjøpt.. [8D]

Sjekk ut denne nettsida: http://www.sprell.no/index.asp?side=produkter&cid=536&gclid=CLel6_2u3qYCFQzxzAod524K8Q
Mange flotte serviser i hardplast (melamin) her, men trur dessverre ikkje Torbjørn Egners er der.. [:)]

Men Egners servise fins forøvrig i porselen, jf.: http://www.figgjo.com/category.asp?catid=4769&module=webbutikk&pid=0&script=produkter_butikk.asp%3Fcatid%3D4769%26page%3D1%26pagesrange%3D0&mbo=0

di har i glass
har i kardemommeby me [:D]

så finnes d i karius å baktus å hakkebakkeskogen vertfall
å mummi

Back
Topp