Hvor får man kjøpt trefjøl ?

Stor og lillesprett

Elsker forumet
Sånn små tre skjærefjøler ? ( Eller hva det heter [:D])

Tenker ikke på noe fancy greier, bare en helt enkel BILLIG en, som det kan gå an å male på ??
Finner bare plast overalt, eller gigantiske trefjøler.

Tenkte bare på som en liten julegave fra eldstemann til familien, så kan ikke koste 200 kr [:)]

Kan du ikke kjøpe en plankebit og lage selv? Det trengs vel ikke så mye innsats siden den uansett skal males på?

Du kan også lete etter sånne frokostsett der det er flere små fjøler. Man skal liksom ha brødskiva på de når man spiser.

Ja, er vel mer sånn fjøl jeg tenker på.. Ikke skjærefjøl kanskje !!

Kan jo forsåvidt lage selv, men.. Enda enklere å kjøpe [8D]

Hvis du begynner i morgen klokka fem har du fjorten fjøler klare til maling før middag.

Det går an å spørre på sånne bedrifter for folk som trenger ekstra oppfølging eller arbeidstrening. Hvis de driver med sånt kan du antakeligvis få veldig fine fjøler som er akkurat som du vil.

Haha, ja ikke dumt !!
Jeg starter kl 5 imorgen tenker jeg.. [;)]

Du er ikke dum du pogo.. At jeg ikke har tenkt på det ! Jeg JOBBER jo på en skole - med elever som er pu - og der har vi jo tilogmed et verksted.. Kan kjøpe en cola til hver av gutta, så kanskje jeg får det gratis [:D] ( Minus utgiftene for Colaen da ) Skjønner at hjernen ikke er helt med idag ja ! [;)]

Mamma lette etter sånne i fjor og fant noen billige på Jernia :)

På panduro har de masse forskjellig tregreier man kan male på... vet ikke om de har fjøl da[8D]

http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=SHOP&m=1  (skriv tre i søkefeltet)[:)]

Back
Topp