Hvor får man kjøpt tisselaken?

• Trådstarter Trådstarter Carisma90
  • Opprettet Opprettet
C

Carisma90

Guest
Til voksen? Er redd for at vannet skal gå i dobbeltsenga, så tenkte jeg skulle investere i et slikt.. (hvis det ikke er veldig klamt å ligge på?) Hvor selges det?

De passer jo som regel ikke til dobbelsenger. Men de bruker jo de som fåes kjøpt i vanlige matbutikker på gamlehjem. Å de er ikke klamme å ligge på heller. Har slik i senga til eldstemann siden vi driver bleieslutt:)

De har vel det på vanlige sengetøysbutikker som kid, princess osv? :p Du trenger jo ikke ha under hele kroppen :)

Hei. Du får kjøpt engangstisselaken på apoteket. Koster vel rundt 100 kr for 20 stk. eller noe sånt. Vi la dette oppå madrassen når gutten vår skulle slutte med bleie om natta. Kjempekjekt! Og så kan du bare kaste dem etterpå. Jeg har planer om å bruke det fremover selv, just in case...

Selv kjøper jeg tisselaken til sønnen vår på Princess, og jeg har planer om å kjøpe et til dobbeltsenga vår nå også, i tilfelle vannet skulle gå mens jeg sover. Dessuten er det kjekt å ha det i tilfelle vi får besøk av lillemann om natten. Men jeg legger det under overmadrassen jeg, da, for trekket til o.m er til å vaske.

Jysk. Der finnes både til små babysenger og vanlig enkeltseng. Ta to og sy de sammen, så får du til en dobbeltseng..

Jysk, princesse, kid, (andre sengetøy butikker), engangs fra apotek, sparkjøp

de jeg kom på i farta

Jeg kjøpte på Ikea, de har til alle sine sengestørrelser. Synes ikke det er noe plagsomt klamt nei. Har det oppå overmadrassen, men under lakenet.

du kan kjøpe tisselaken til voksne på Ikea.der har de str. 90,140,160 og 180.der skal jeg handle tisselaken iallefall :D

Du får det på Kid og Princess, som passer til dobbelsengen. Tenkte jeg skulle kjøpe det etterhvert, er greit når man ammer, da det kan lekke litt når man sover :)

Back
Topp