Hvor får man kjøpt refleksklistremerker?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Skulle hatt på vinterjakkene til eldste.

Jeg irriterer meg grønn over at produsentene ikke legger inn refleks i jakkene, ungene er jo ute når det er mørkt nå på vinteren... Særlig de som er så store at de flyr frem og tilbake mellom hverandre selv.
Refleksvest er jo ikke tøft å bruke, og de glemmer fort å ta ut refleks som henger inni lomma.
Skulle hatt noen enkle reflekser som kan klistres på jakka bak feks og foran.

Har sett flere butikker som selger barneutstyr har, de er beregnet til barnevogn da, men kan jo klistres på hva som helst. Var ikke motiv, bare former, firkant, rektangel osv.

Jeg bestiller de sammen med navnelappene fra Askeladden [emoji6]

Men har sett at lekebutikken, ark og barnas hus har hvertfall, sånn hvis du tenker fysisk butikk [emoji4]

Jeg bestiller de sammen med navnelappene fra Askeladden [emoji6]

Men har sett at lekebutikken, ark og barnas hus har hvertfall, sånn hvis du tenker fysisk butikk [emoji4]
Ark hadde rosa hjerte, men det tror jeg ikke gutten på 9 hadde blitt så glad for [emoji23]

Får sjekke lekebutikken her som også har barneutstyr.

Eller nett.

Har sett flere butikker som selger barneutstyr har, de er beregnet til barnevogn da, men kan jo klistres på hva som helst. Var ikke motiv, bare former, firkant, rektangel osv.
Ja det er sånne former jeg tenker på. Bedre for litt større barn å ha noe som ikke de synes er for "barnslig"

Ark hadde rosa hjerte, men det tror jeg ikke gutten på 9 hadde blitt så glad for [emoji23]

Får sjekke lekebutikken her som også har barneutstyr.

Eller nett.

Toåringen her elsker alt rosa [emoji23]
Sikkert derfor jeg har lagt merke til at de har på ark [emoji6]

Prøver skikkelig å huske hvor jeg så noen her om dagen. Var ute for å kjøpe tøyservietter, så kan ha vært KID [emoji848] men var innom Nille også, så kanskje mer sannsynlig at det var der [emoji85]
Men jeg så noen litt store som jeg tenkte var kule, men de var ikke rosa, så jeg tok dem ikke med [emoji6]

Toåringen her elsker alt rosa [emoji23]
Sikkert derfor jeg har lagt merke til at de har på ark [emoji6]

Prøver skikkelig å huske hvor jeg så noen her om dagen. Var ute for å kjøpe tøyservietter, så kan ha vært KID [emoji848] men var innom Nille også, så kanskje mer sannsynlig at det var der [emoji85]
Men jeg så noen litt store som jeg tenkte var kule, men de var ikke rosa, så jeg tok dem ikke med [emoji6]
Får sjekke nille og [emoji6]

Sett på barnas hus i hvert fall :)

Bokbutikker har gjerne.

Hvis du ønsker noe holdbart og stoffet på tøyet kan strykes, så finnes det noen grupper blant annet på Facebook der man kan få skjært ut strykemerker i refleks (runding firkant tekst motiv). Koster ikke mye. Vinylbitene tror jeg de heter.

Back
Topp