Hvor får man kjøpt paller?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Driver og planter litt forskjellig og det var noen ting jeg ikke hadde ment å plante, så må sette dem på noe så hundene ikke tisser på dem. Så da er paller perfekt tenker jeg :P Pluss at jeg kan ha minidrivhuset mitt oppå der :D

Driver og planter litt forskjellig og det var noen ting jeg ikke hadde ment å plante, så må sette dem på noe så hundene ikke tisser på dem. Så da er paller perfekt tenker jeg :P Pluss at jeg kan ha minidrivhuset mitt oppå der :D
På finn.no kanskje? Hvor holder du til i landet?

Store europaller du mener? Alle butikker har flust av sånne, og er de litt medgjørlige så lar de det kjøpe :)

kan jeg bare gå ned på en butikk?? Jøss. Det hadde vært veldig enkelt :D

Spør i en butikk så får du kjøpt. De koster vel fra 45-150kr, alt etter hva en leverandør tar for den :) jeg pleier å selge hvis noen spør, har pleid å ta 200kr så jeg tjener litt også :)

På noen maxbo osv gir de bort paller gratis. Spesielt hvis det er en maxbo proff der.

Vet man kan enten få eller hvertfall få kjøpe på vanlige butikker. Hvertfall på slike som Obs Bygg, Bohus, Skeidar osv ;)

Hvis du trenger flere så kan du stikke innom et distribusjonslager(asko, coop, bring osv). De har haugevis av paller;)

Back
Topp