Hvor får man kjøpt bukser i store størrelser?

Bruker298kfa

Elsker forumet
På nett?

IKKE tights eller bukser som får meg til å se ut som en pingvin aka omvendt sleng.

Også fine joggebukser, og da ikke trikot.

Zizzi 

ellos.no eller hm.com. Lindex.no har også noe :)

jeg kjøpte akkurat en som er slimfit, men ikke helt ned så den har ikke tightsfasong på en måte, men satt veldig fint på zizzi:)
jeg har problemer med å finne bukser som sitter fint for jeg er kraftig i lår, legger og rumpe, men ganske smal i midja så de fleste buksene bir enten passe i midja og for små i lårene og rumpa eller passe der, men for stor i midja, denne satt perfekt hele veien:)

delphi skrev:
jeg kjøpte akkurat en som er slimfit, men ikke helt ned så den har ikke tightsfasong på en måte, men satt veldig fint på zizzi:)
jeg har problemer med å finne bukser som sitter fint for jeg er kraftig i lår, legger og rumpe, men ganske smal i midja så de fleste buksene bir enten passe i midja og for små i lårene og rumpa eller passe der, men for stor i midja, denne satt perfekt hele veien:)

Samme her...
Og jeg vil ikke ha bukser som er trange nederst! Verste jeg vet!
Har du link?

Ellos har også en del klær fra zizzi.. syns zizzi er ganske dyre desverre! Straffen for å være overvektig er enten stygge klær, fine men svindyre klær og masse annet shit

Back
Topp