Hvor får jeg tak i..

Mrs Wifey

Gift med forumet
Januarhula 2014
Marsboerne 20 18
Jeg har lett og lett..hjelp!

Hvor kan jeg få tak i skumgummi som er tykk til å ha i lekegrind? Tenkte at man kunne kjøpe metervare et sted og jeg tenker at det kunne vært fint om den var minst 5 cm tykk men helst rundt 10cm minst om det finnes. Grinda er 100x100, trodde at jeg kunne spare penger på å lage madrassen selv.

Hvor kan jeg få tak i kroker til å henge på veggen, til å henge klær på? Da tenker jeg på sånne søte med figurer og diverse som kan være fint på et barnerom?

Det finnes ihvertfall en eller to butikker i Oslo som selger skumgummi. Vet ikke om de sender.
En på Majorstua og en på rodeløkka

Kanskje de har sånt på stoff og Stil? Første som slo meg [emoji28]

Hadde vurdet en madrass fra jysk og skjære til

Ja skumgummi får du på Majorstuen som de skriver over. Den heter vel noe som skumgummi ekspertene eller noe sånt. De er heller ikke så dyre.

Skumgummi kan du også få tak i hos Reidar Svendsen og sønner i Kristiansand. Der får du ønsket tykkelse, fasthet og skjært til på mål. Tror de sender også:happy:

Møbeltapetserere har nok. Ellers har Stoff og stil noe.

Du kan også sjekke skumplast senteret. En av de få jeg har funnet som hadde metervare.
Du kan også ringe å sjekke med ekornes o.l. Usikker på om du får kjøpt som privatperson, men skader ikke å sjekke.

Back
Topp