Hvor får jeg kjøpt str 92 i body'er?

Lizzy_

Elsker forumet
David er lang gutt, og trenger større body'er men det stopper liksom på 86 de stedene jeg har sjekket[&:]
Kan ikke slutte med body allerede nå!

Cubus og Sparkjøp fikk vi iallfall kjøpt bodyer opp til 98. 

ORIGINAL: langtidssniker

name it har opp til 98

Åh, har de det? Da må jeg innom en slik butikk.
Både Cubus og H&M har bare til 86...[&:]

ORIGINAL: Kranglefanten

Cubus og Sparkjøp fikk vi iallfall kjøpt bodyer opp til 98. 

å? finner bare 86 på cubus jeg....kanskje det er utplukket allerede...[&:]

ORIGINAL: langtidssniker

ORIGINAL: silros

Europris har [;)]

der blir str 92 en 86 etter vask
og 98 blir 92

Åja.. hehe... [8D] Fikk til jul, og har ikke fått vaska den enda... men det var jo kjekkt å vite[:)]

Bare vær obs på at noen av de (iallefall name it, mener jeg) er veldig korte og breie i passformen.
Så dersom man trenger større størrelse fordi barnet er for langt (og ikke for bredt), så tror jeg ikke det er vits å kjøpe sånne...

ORIGINAL: Oline V2

Bare vær obs på at noen av de (iallefall name it, mener jeg) er veldig korte og breie i passformen.
Så dersom man trenger større størrelse fordi barnet er for langt (og ikke for bredt), så tror jeg ikke det er vits å kjøpe sånne...

ja det er sant, har noen i 86 som er mest for brede barn trur jeg. blir fort trange i lengden og er kjempemasse stoff igjen på sidene.
de er fra cubus værtfall...

ORIGINAL: Beijbi

Name it har hvertfall til 98.

Der handler vi mye.. [:)]

Jeg har hatt samme problemet, men jeg fant på lindex, kjempe fornøyd med de.. synes det er rart at h&m og cubus ikke har til lengre enn 86..

vet at cubus har.. men noen av bodyene der vokser jo nesten med ungen.. de er stooore i str..

gutten min som bruker 86-92 passer forsatt 74 og 80 str fra cubus.

Name it ja!!!Jeg pleier å "hamstre" bodyer på name it når de får inn i de store størrelsene, for de forsvinner så fort

Refelx har bodyer helt opp i str 104

Føler de fleste butikker har men de str blir fort utsolgt..

Back
Topp