hvor får dere lysten fra?

Bkno88

Blir kjent med forumet
Hvor får dere sexlysten fra? Ser flere har sex hele svangerskapet og rett etter fødselen. Her kan eg telle på en hånd kor mange ganger det har skjedd siden eg blei gravid :/. No har eg tre dager til termin og er ikkje noe lysten no. Ser heller ikkje for meg at det vil skje før en god stund etter fødsel. Noen som har opplevd dette eller kun meg ? :/ eg tenker sex e det siste du vil når du har vert igjennom en fødsel?? Er ikkje det mega sårt?

Du er ikke alene om å ha hatt det sånn, at lysten ikke er helt tilstede. Det er nok like vanlig som at noen er veldig lystne.
Hvordan man føler seg i underlivet etter fødsel kommer helt an på hvordan fødsel gikk, om man revnet/ble klipt, måtte sy osv. Sex er nok ikke det man tenker på rett etter fødsel, men når underlivet kjennes bedre melder vel lysten seg hos noen. Så må man ikke glemme renselsen, det er ikke alle som vil ha seg mens det fremdeles pågår.
Kan og nevne at jeg ikke revnet eller noe og hadde en fin fødsel. Jeg har lyst på sex, men jeg venter til alt er over.

Sent from my iPhone using BV Forum

vi hadde nesten ikke sex i svangerskapet, hadde ingen sex lyst. Hadde derimot pliktsex på slutten mtp modning :p Kommer til å gå laang tid før det blir sex igjen her, er det siste jeg tenker på :-) (rettere sagt; jeg ofrer det ikke en tanke) :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har det som deg!

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Jeg har det også som deg:-)

Har vært det samme her og føler ikke vi gravide trenger å gå å unnskylde oss for at det ikke blir noe på mannen under svangerskapet.. :P
Pliktsex blir det nok her også som andre sier pga modninger mot slutten :P
Om ikke lysten kommer av seg selv etter fødselen kommer jeg til å ta noe for økt sexlyst da den har vært litt tam tidligere uansett :D

Hehe, ikke mye lyst her i gården heller. Gikk lang lang tid før vi hadde sex etter forrige. Og svangerskapet har ikke akkurat bært preg av lystige tider den heller. Derimot når vi prøvde på lillingen var det veldig kjekt med sex :p

Jeg var veldig lysten under hele svangerskapet, men ting begynte å bli ubehagelig mot slutten. Kvelden før fødselen var jeg riktignok veldig lysten, og hadde sex. Men det er også sist jeg hadde det, og sist jeg hadde lyst.
Er 4 uker siden fødselen i går, men har ikke hatt noe lyst ennå. Kjenner at alt fungerer igjen i skjeden, og er ikke noe sår, men har bare ikke noe lyst, og det respekteres i heimen. Vil og vente til etter 6 uker, iallfall.

Det er nok veldig variabelt for person til person, og en må bare se hva som føles riktig ut for seg ;)
Men samtidig synes jeg personlig at en skal også tenke litt på partneren hvis en drøyer det alt for lenge da :P leste et innlegg om en far som var så frustrert og viste ikke hva han skulle gjør, han gjorde så mye som mulig i huset og med ungen slik at hun ikke skulle være så sliten i håp om at hun ville få sexlysten tilbake. Han ville ikke presse, men skjønner at en blir litt despo når en har passert et halv år for lengst og nærmer seg ett helt år fra fødselen :P

Mannen fikk klar beskjed under pliktsexen at han berre måtte stille opp så mye som mulig, for det kom til å gå laaaaang tid etter hun kom ut før det vart noe action :p

Godt å høre det er flere som ikkje har hatt lysten på topp. Har flere venninner som nett har fått og der har alt virket så rosenrødt hele tiden. Siden dette er mitt første svangerskap har eg lurt litt om det bare har vert meg...skjønner jo det er individuelt men tusen takk for svar :)

Mannen fikk klar beskjed under pliktsexen at han berre måtte stille opp så mye som mulig, for det kom til å gå laaaaang tid etter hun kom ut før det vart noe action :p

Samme her!
Han sa han følte seg helt tømt da jeg sa han måtte stille opp :P men siden det var jeg som måtte bære henne, så hadde han det bare med å stille opp da :P

Lyst er nå en ting. Men tid og sted noe helt annet. Vi har en toåring og en liten frøken som stort sett bare sover på mitt bryst. Og da helst med puppen i munnen. Så når vi skal få tid til sex vet ikke jeg.

Jeg var litt overrasket over hvor fort mannen egentlig hadde lyst igjen, tror han så mer enn han hadde lyst til under fødselen, men nå ble det seg slik med komplikasjoner i helgen at vi må uansett vente noen uker pga infeksjonsfare.

Vi hadde ikke så mye kos under svangerskapet,når magen begynnte og komme for fullt ble alt så tullete:D
Men nå 10 dager etter fødsel har jeg veldig lyst og gleder meg til jeg slutter og blø..
Hadde en heldig fødsel uten revning og sting bare noen små rifter så der er jeg helt bra igjen..Føler egentlig ikke att jeg har født et barn:)
Så her gleder vi oss til litt kos igjenxsmile9

Har også hatt sterkt redusert sexlyst. Det har vært et mareritt å gå på overtid med alle de velmenende rådene fra alle rundt. Jeg gråt hjemme i helgen pga alt maset men jeg orket ikke tanken på sex :( Desverre skal det sies at vi hadde sex (plikt) mandag kveld og riene startet tirsdag morgen. Det var nok det lille dyttet jeg trengte med mine 2 cm og moden åpning :)

Back
Topp