Hvor er

ORIGINAL: **mam**

kurtine!!!! *rope rope*[;)][:D] håper hu hører meg [8D][:D]

 
ja, bedre du roper enn meg, du bor nærmere... hun hører nok deg litt lettere[:D][:D]
 
ORIGINAL: !lykkepillen©

Hun ligger på sofaen med vond rygg.

 
hva er vel da bedre enn å ha lap top'en på fanget og undeholde oss litt?!! kan til og med tåle litt klaging, så lenge hun kommer innpå her...[&:][8D][:D]
 
ORIGINAL: !lykkepillen©

Hun ligger på sofaen med vond rygg.

 
Uff[&o] GOOOOOOD BEDRING til Kurtine og ryggen hennes!!
 
ORIGINAL: **mam**

ORIGINAL: !lykkepillen©

Hun ligger på sofaen med vond rygg.


åh uff stakkar kurtine[&o][&o] hils og ønske god bedring!!![:)]
 
ORIGINAL: Rebecka`s mamma

ORIGINAL: **mam**

ORIGINAL: !lykkepillen©

Hun ligger på sofaen med vond rygg.


åh uff stakkar kurtine[&o][&o] hils og ønske god bedring!!![:)]


 
Signerer jeg også. Kom tilbake når du føler deg bra da Kurtine[:)]
 
Dere søte snupper altså![:)]
 
Det går greit, får jo ikke blitt liggende på sofaen heller med 4 barn i hus, men bare jeg ikke holder samme stillingen over tid så går det greit. Var nok bursdagen til sønnen som ble utslagsgivende denne gang i og med at jeg ble stående/småtråkking i 9 timer forrige mandag..det er igrunn det verste jeg gjør med den ryggen her..MEN er på bedringens vei, og av erfaring vet jeg det kun skal noen timer til hos en kiropraktor før det er salto og turning her[:D]
 
Enda godt bursdagsfesten ble kanon da
 
Back
Topp