Hvor er..

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Tråden: våre viktigste???

Ingen som veit???

Ingen som er innom;-) Spør Janett når hun er tilbake 6.4..

Dytt...

Har du spurt? Eg og syns d var rart at de ikke var her mer..

Noen som har spurt?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

kan sikkert spørre... men aner ikke hvem....
hvor finner jeg Vår forumansvarlig?

kan sikkert spørre... men aner ikke hvem....
hvor finner jeg Vår forumansvarlig?
Spør Janet.. Hun er ansvarlig for hele forumet.. Er ikke sikkert vi har en egen siden det er så lite liv her:-P

Her er svaret jeg fikk fra Janet på PM

Hei Troillmor

takk for at du tar kontakt! Dessverre var det ikke mulig å beholde topptråder i overføringen til nytt forum, det betyr at en må bla lang langt langt tilbake for å finne tidligere topptråder. Men pga. at gamle tråder ser "rare" ut i appen, så må jeg anbefale å lage ny. Det er ikke mulig å fjerne "rare" tegn som har en tendens til å dukke opp i gamle tråder dessverre :-(
Mvh

Forumansvarlig, Janet

Her er svaret jeg fikk fra Janet på PM

Hei Troillmor

takk for at du tar kontakt! Dessverre var det ikke mulig å beholde topptråder i overføringen til nytt forum, det betyr at en må bla lang langt langt tilbake for å finne tidligere topptråder. Men pga. at gamle tråder ser "rare" ut i appen, så må jeg anbefale å lage ny. Det er ikke mulig å fjerne "rare" tegn som har en tendens til å dukke opp i gamle tråder dessverre :-(
Mvh

Forumansvarlig, Janet
Det blir en liten jobb, ja..

Det blir en liten jobb, ja..

jepp... og denn gidder ikke jeg ta, hvertfall ikke når forumet er så lite brukt som det er.
grunnen til at jeg lurte på hvor den var er kun fordi jeg tenkte jeg skulle titte igjnnom
for å se om det var non smarte tråder som vi også burde opprette inne på mitt nye terminforum.

jepp... og denn gidder ikke jeg ta, hvertfall ikke når forumet er så lite brukt som det er.
grunnen til at jeg lurte på hvor den var er kun fordi jeg tenkte jeg skulle titte igjnnom
for å se om det var non smarte tråder som vi også burde opprette inne på mitt nye terminforum.
Forståelig;-) Du får titte innom noen veletablerte forum:-) Juni 2012 og april 2013 har ganske mye aktivitet tror jeg:-)

Har sniki titt rundt både her og der
men ser ut som vi har fått med oss det meste. sånn foreløpig hvertfall
resten får vi ta det som det kommer og når det dukker opp i hodene våre!

Back
Topp