Hvor er vi fra?

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Hei hei.. tenkte å starte en tråd her på hvor vi kommer fra.Hva vi gjør og hvor gamle vi er. BAre for å bli litt bedre kjent[:D]

Jeg bor i Eidsvoll, er 29 år og student

Jeg er fra Oslo, men er oppvokst i Bærum. [:)]
Siden videregående har jeg bodd i Spania, Bergen, Kristiansand og Sandefjord....[:D] 
Nå bor jeg i Drammen, blir vel ikke mer flytting på en stund nå![;)]
Jeg er 23 år og jobber..

Bor i sarpsborg er 29 år er opprinnlig fra Islandhar bodd i norge siden 1991. Jobber ikke pga kronisk senebetennelse i begge armer og legen har søkt om uføre på meg.

jeg er 19 år og bor i Steinkjer. Er for tiden student. hadde eksamen i norsk i dag, og har neste på onsdag så nå går det i ett. gleder meg til jeg er ferdig!

Heihei..

Jeg er 28, og kommer fra Mo i Rana. Er oppvokst på Sortland i Vesterålen, men endte min reise på Mo. [;)] (tilbake til det gode gamle)

Heia. Jeg er fra Sandnes.[:D] er utdanna frisør, men har kronisk senebetennelse i ene håndleddet, så har derfor havna tilbake på skolebenken. Travelt med alle eksamener for tiden jah..[:-]  26 år.

hmmm..lika ikke skole æ, så æ veit ikje ka æ ska ta mæ t..
Har et brudd i et handledd, som e uhelbredelig..Sure greier..
Jobba på en fabrikk i 9 mnd før æ ble sykemeldt..Nordlaks.. men må visst over på attføring.. å pga handa mi, så e d i grunn ganske uaktuelt å sett på en skole å skriv.. 

Æ e fra Nord-Trøndelag (korr nøyakti vil itj æ sei enda...), æ e 25 år å student på videregående...[:)]

Er fra akershus.. like ved ski.
Jeg er 25 år gammel, jobber i barnehage, og trives med det.
Bor nå i oppegård. Og har tenkt til det en stund fremover.

Hei! Jeg er 34 år, og bor i Fredrikstad og er selvstendig næringsdrivende.Er opprinnelig ifra Oslo, men har bodd i Fredrikstad de siste 10 årene.

E fra en plass ca en time fra tromsø.jobbe som frisørlærling.blir 19 før babyen kommer.

[:)]Bor i Molde sammen med mann og pus, blir 24 før bebisen kommer og jobber innenfor helsevesenet.

Hei! jeg er 24 år, bor i oslo og jobber som sykepleier. Er 10u 5 d på vei!

lykke til alle!! 

Heisann alle sammen!
Æ kommer opprinneli fra Tromsø, men bor nu på oppegård...
Æ e 25 år og jobbe i butikk!

Jeg er 25 år, bor i Stavanger og jobber i 100% stilling. Gifter meg lørdag 17. juni. [:D]

Eg e 24 år, bler 25 før babyen kjeme. Bur ca 1,5 timar utføre Stavanger. Jobbe som sjukepleiar på sjukeheimen her eg bur... Ska ble godt me fri i nogen år, så eg sleppe helgejobbing og helligdagsjobbing.....

Back
Topp