Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ryfylke ja! Der er det fint. Selv er jeg fra StavangerHei jeg har hatt to SA etter hverandre nå, så alle gode ting er vel tre. Så derfor vil jeg inn her nå. Jeg bor blandt mange fine fjeller og fin natur i Ryfylket.
Er lov til å håpe ja. Lykke tilHåper på å få inn her jeg også.. Men da må d klaffe på første pp etter vi mistet ved halvgått svangerskap, noe jeg tror er små sjangser for, men lov å håpe
trønder;-)
Har en gutt på snart 5 år.AhHar du barn fra før eller?
Håper inderlig at jeg også kommer inn her. Denne gang har jeg tenkt å ta i bruk el test, noen som har god erfaring ved å bruke slike?Håper jeg kommer inne her
er en trønder men fant kjærligheten i møre så nå bor jeg i nord Møre![]()
Har bestilt meg så skal begynne jeg åHåper inderlig at jeg også kommer inn her. Denne gang har jeg tenkt å ta i bruk el test, noen som har god erfaring ved å bruke slike?
Når har du el? Det må jo bare funke om man bruker el test vil jeg troHar bestilt meg så skal begynne jeg åhar nettopp begynt med temping, krysser fingrene for oss
![]()
For å være ærlig, så har jeg ikke pelingNår har du el? Det må jo bare funke om man bruker el test vil jeg tro![]()
Så pass ja? Så du har ikke hatt besøk av tr etter at du slutta på pilla ?For å være ærlig, så har jeg ikke peling![]()
veit ikke om jeg har hatt nå EL etter jeg slutta på pillan heller:/
Da har du jo hatt el ;-) Du må vel først finne ut hvor lange syklusser du harJo, hver 14 dag d siden novembermen har ikke peiling på når jeg har hatt el.