Hvor er vi fra?

Hei jeg har hatt to SA etter hverandre nå, så alle gode ting er vel tre. Så derfor vil jeg inn her nå. Jeg bor blandt mange fine fjeller og fin natur i Ryfylket.

Hei jeg har hatt to SA etter hverandre nå, så alle gode ting er vel tre. Så derfor vil jeg inn her nå. Jeg bor blandt mange fine fjeller og fin natur i Ryfylket.
Ryfylke ja! Der er det fint. Selv er jeg fra Stavanger :)

Er ofte i stavanger, vi har bodd på Sola og har svigers på Klepp

Håper på å få inn her jeg også.. Men da må d klaffe på første pp etter vi mistet ved halvgått svangerskap, noe jeg tror er små sjangser for, men lov å håpe :-)

trønder;-)

Stavangerjente som har flyttet til en liten by på Sørlandet :)

Håper jeg kommer inne her :)
er en trønder men fant kjærligheten i møre så nå bor jeg i nord Møre :)

Håper jeg kommer inne her :)
er en trønder men fant kjærligheten i møre så nå bor jeg i nord Møre :)
Håper inderlig at jeg også kommer inn her. Denne gang har jeg tenkt å ta i bruk el test, noen som har god erfaring ved å bruke slike?

Håper inderlig at jeg også kommer inn her. Denne gang har jeg tenkt å ta i bruk el test, noen som har god erfaring ved å bruke slike?
Har bestilt meg så skal begynne jeg å :) har nettopp begynt med temping, krysser fingrene for oss ;)

Jeg er fra Nordmøre :)

Jeg er en østlending bosatt i Bergen. Mistet for noen uker siden, bruker EL-tester for å vite at syklusen er kommet i gang igjen :)

Jeg er fra Akershus:-)

Jo, hver 14 dag d siden november :p men har ikke peiling på når jeg har hatt el.

Back
Topp