E ~eXita~ Glad i forumet 17 Jan 2011 #1 Altså, ullundertøy og sokker med merket WE (wool exclisive). Er også et bilde av en sau på esken med Ullundertøyet.
Altså, ullundertøy og sokker med merket WE (wool exclisive). Er også et bilde av en sau på esken med Ullundertøyet.
E ~eXita~ Glad i forumet 17 Jan 2011 #4 Tror dere at det går å bytte det? Var gave og har fått feil str...
? * Gift med forumet 17 Jan 2011 #5 Du får prøve! Skulle da tro det. Det er jo ikke medisin eller noe slikt. [:D]
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 17 Jan 2011 #6 ORIGINAL: Kriswizz Du får prøve! Skulle da tro det. Det er jo ikke medisin eller noe slikt. [:D]
E ~eXita~ Glad i forumet 17 Jan 2011 #8 Noen som kanskje tilfeldig vet hva en pakke med longs og trøye koster? Og for 4pk ullsokker...
@dnim Forumet er livet 17 Jan 2011 #10 Trur settet med ullundertøy kostar 199,- Sokkane veit eg ikkje.
E ~eXita~ Glad i forumet 17 Jan 2011 #11 Ongane tåler ikke ull, så jeg kjøper bare superundertøy. Tror dere at apoteket vil gi penger tilbake, eller tilgodelapp? (om jeg får byttet de inn da)
Ongane tåler ikke ull, så jeg kjøper bare superundertøy. Tror dere at apoteket vil gi penger tilbake, eller tilgodelapp? (om jeg får byttet de inn da)