hvor er TRÅDEN MIN!!!!!!! arg

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
hva faen skjedde med tråden min????   har ikke vert her inne på mange timer så fikk ikke lest igjnnom den før den ble slettet...

hvorfor ble den slettet??

Tråden ble slettet på grunn av dens utvikling. Det er kanskje smartere å spørre moderatoren som har vakt om hvorfor ent tråd har blitt slettet. Det er nå vi som sitter på svarene og ikke brukerne!

huff ja, den tok litt av den tråden. Synd du ikke leste ihvertfall halvparten :)
Men sånn angående tråden da, så var vel de fleste enige om at sålenge man følte seg vel i det man gikk i, så kunne man kle seg som man ville og ikke kritisere andre. Eller noe i den dur..

Også diskuterte vi litt "joggebukse-mote" blant ungdommen idag. Så dem som bruker grå joggebukse følger jo faktisk bare moten [8D].

ja si det!!!  når ble det ulovlig og diskutere i hele tatt???   men ser at enkelte her inne ikke greier det[8|][8|][8|]

Kan heller ikke huske å lese noe støtende mot noen spesielle i denne tråden. Men at vi gikk litt til motangrep mot islam kan jeg si meg enig i, men det var kun fordi jeg er uenig i deres tro. Det var ikke rettet mot personen selv og jeg sa klart i fra at jeg motsa hennes argument fordi jeg ikke hadde samme gudetro.
Kan heller ikke se at Suppadura sa noe galt når hun mente mennene satt i styre fordi dem måtte lage lover så dem slapp å styre sine drifter. Det må jo nesten spekuleres i det siden dem ikke får lov til å sminke seg. Men sa aldri noe galt i at folk ikke sminket seg, men at jeg valgte å gjøre det selv, da jeg føler meg vel i det.
Ser faktisk det komiske i hele situasjonen. Vi diskuterte en sak, og det er gøy å se hvor bredspektret den blir til slutt. Slik er det i alle debatter, ikke bare på bv men til og med i politikken sporer dem av. Folk er forskjellig, alle har ulikt syn eller fine vinklinge. Og folk må tåle å være med på leken når dem selv legger kort på bordet.

Back
Topp