Hvor er tirsdagstråden da??

lenemor

Forumet er livet
Det lurer jeg på, vi har jo kommet helt til barne-tv, dagen er snart slutt

Dagen her ble litt annen enn planlagt - skulle egentlig jobbe et par timer, og mens jeg drev og kledde på meg for å reise ringte de fra barnehagen; August spyr.. så da var det bare å ringe jobb og melde fra, og reise i barnehagen og hente. Han hadde visst hostet masse før han kasta opp, og han hveser noe alvorlig når han puster, så det spørs om ikke det er derfor han spøy.. men han har rimelig løs mage også, så han får være hjemme i alle fall i morgen

Nå har vi spist middag, og dessert - kjøpte inn gele i tilfelle lillebror ikke ville ha mat, men han spiste sikkert åtte-ti joikaboller og masse spaghetti så det var ikke noe problem.

Hva gjør dere i dag da?

jeg sitter her i sofaen mens storesøs ser på supernytt.

har hatt en hektisk dag på jobben i dag, og m er ute å spiser med sin jobb,
så jeg er alene med jentene i dag.[:)]

lillesøs sover allerede... deilig i grunn![:)]
Kjedelig med syk lillebror i huset deres d alenemor.. håper det "Kun" er forkjølelsen...
og at der eikke får nok en runde med omgangsyken... :( det er jo helt døden..[&:]

ellers i kveld skal jeg minimalt.. ligge på sofan.. kanskje rydde lit.t.. spise sjoko og pottis.. og
nyte at jeg har huset for meg selv![:D][:D][:D][:D]

Jeg har hatt besøk av svigermor i dag, å hun hadde handlet masse til oss[:D]. Bodyer til Lukas, sokker til Nathalie, fleecejake til Steinar, og påskelys til meg fra Løiten lys. PLuss rundstykker og boller hadde hun med seg, så vi har kost oss i formiddag[:)].

Ettermiddag dro vi jentene på kor, og gutta dro på handel på obs bygg. Så nå er vi klar til å vaske hus og terrasse, deilig å få det reint til vår og sommer!

Håper ungene sovner straks, så jeg kunne blitt med ut å jobba litt[;)].

det hørtes ut som en deilig da lillefrø... her regner det som om himmelen er åpen... sååå jeg håper
det blir bedre vær, slik at vi også får klargjort ute bak huset... og foran.. helrig med denne årstiden som står for tur :)

Jeg har hatt en rar dag, fikk vite at vi ble sertifisert i dag , så har bare svevd rundt (har vært mitt ansvar å ordne med alt i forhold til dette, jobba med det ett år). Blitt intervjua av radioen og tatt bilde av til nettsiden til lokalradioen. Skal i lokalavisa etterhvert da, men det blir ute i mai. (hadde ikke gjort det hadde det ikke gitt arbeidsplassen min masse pr).

Ellers har vi slappa av og sett Rockeulven.. igjen [8D] Nå sover ungene, Raphael overnatter til Alannah, de er nå så søte, men vet ikke helt om jeg skal la det fortsette, eller sette grenser der[:)]

Monsoon: Sertifisert??? Spennende! Tror jeg har gått glipp av noe her. Kan du si mer???
Hørtes helt topp med overnatting forresten! Det er blitt prøvd ut her også! Kjempestas men ikke i lengden![8D]

Trillemor: Godt at det ordner seg slik at de små sovner når man er alene!! Kjipern å sitte med to småtroll når man er sliten selv! [8D]

lille*frø: Så god svigermor du har!!! Hvor er nærmeste Løiten lys for dere?

Jeg har vert hos manuell terapaut i dag!! Rart hvordan ting er.. ene dagen føler jeg at NÅ går det bra, mens andre dagen er det tilbakesteg! jaja..

Vi har vert i svømmehallen i ettermiddag! En hyppig kommentar fra Aslak var "gaaalen haaaalen" hehe Og Solveig er blitt MYE mer trygg i vannet! HERLIG! [:D]

Back
Topp