Hvor er SpireLiten?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Finner ikke dagboken hennes heller. Noen som har sett henne i det siste?

Kommenterte på terminlista på fredag ser det ut som :)

Er ikke hun på desember 2017 forumet? :)

Hun er både her og der. Men dagboken har vært her i januar. Har ikke sett den der på en stund. Den er ikke flyttet til desember heller...

Det tenkte jeg på i går også... Hun er sikkert i ferie modus! :joyful:

Ja det var det jeg regnet med. Men dagboken hennes er bortevekk og da ble jeg litt bekymret.
Kan noen andre se den? Er jeg helt blind?

Hun er både her og der. Men dagboken har vært her i januar. Har ikke sett den der på en stund. Den er ikke flyttet til desember heller...

Åja, nei da vet jeg ikke hvor hun er, håper hun har det bra :) Kan være ferie som er i fokus for henne for tiden ja. Det var veldig koselig å følge henne.

Jeg finner ikke profilen/brukeren heller, jeg?

Det gikk an å sende meld til henne hvis jeg trykket på henne i en tråd hun hadde startet. Sto hun sist var innom på fredags formiddag. Men rart det ikke går an å søke henne opp eller finne dagboken hennes?

Det gikk an å sende meld til henne hvis jeg trykket på henne i en tråd hun hadde startet. Sto hun sist var innom på fredags formiddag. Men rart det ikke går an å søke henne opp eller finne dagboken hennes?
Kanskje hun har lagt den i skjult gruppe Desember...?

Det kan være... men hun ville jo helst være i januar fordi hun tenker hun går overtid som sist. Skjønner ikke hvorfor hun skulle gjort det isåfall :p

Finner heller ikke dagboken hennes og har tenkt på henne en stund da det har vært lite livstegn i det siste:oops: blir jo litt bekymret men får håpe det bare er feriemodus!

Dagboken ligger i skjult 2017 desember. Siste notering 16juni.

Sist sett 30juni. Profil er skjult.

Håper alt er bra.

Tittei :D

Her er jeg.
Alt står bra til med både meg og lille:Heartred
Pga en episode med et familiemedlem som mener at jeg deler alt for mye, så trakk jeg meg litt vekk.
I panikk så flyttet jeg dagboken til skjult slik at personen ikke kunne snike noe mer.

Jeg kommer nok ikke til å være kjempe aktiv enda heller. Ser fordelen med å ikke være så avhengig av forumet ;)

Lykke til med de voksende magene alle sammen :)

Back
Topp