Hvor er Silje?? BORTE!!!

SillyDilly

Forumet er livet
Jeg er så sint, så sint, så sint!!!! HEEELE TIDEN!!! Orker ikke mer... Hormonene er på topp hele jævla tia, og det skal ingen ting for at jeg fyrer opp på alt og alle![&o][:'(] Jeg må anstrenge meg SKIKKELIG for å ikke si noe til venninner og sånn - kan jo ikke være så sint, og dustete[&o][:(][:'(] Vil jo ikke være sint, og ser jo selv at jeg ikke har noen grunn til det, men guuuud hvor mye sinne jeg kjenner inni meg!!! Alt er bare negativt.

Tror det er litt sånn for jeg har jo blitt satt veldig ut av spill sosialt - gjort veeeldig lite i det siste i forhold til før, og det er jo deilig, MEN mister jo lysten på alt sosialt og dør bokstavelig talt av kjedsomhet hvis jeg må sitte å gro en helg til med "bare sambo"!!!! Nå skal jeg på bursdag i dag da, så håper det blir kos, men har ikke lyst til å dra engang for jeg er så dårlig humør!!! Siste gang jeg er på tjukka!!!

Blæh

Om det er noe trøst, så var jeg også sinnatagg da jeg gikk med Tobias... og det forsvant tvert ungen var ute.

Men nei, det er ikke så morsomt å ha det sånn.. håper du får det koselig i kveld selv om du er sur! [:)]

ORIGINAL: Skrållan

Om det er noe trøst, så var jeg også sinnatagg da jeg gikk med Tobias... og det forsvant tvert ungen var ute.

Men nei, det er ikke så morsomt å ha det sånn.. håper du får det koselig i kveld selv om du er sur! [:)]

Er en trøst å se at det ikke bare er meg, så håper jeg "silje" kommer igjen til sommern[&o] Skulle bare ønske jeg slapp å være en grinekjerring i 4 mnd til[8D][&o]

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: Skrållan

Er en trøst å se at det ikke bare er meg, så håper jeg "silje" kommer igjen til sommern[&o] Skulle bare ønske jeg slapp å være en grinekjerring i 4 mnd til[8D][&o]

Vil tro Silje blir seg selv fortere enn hun aner! [:)]

[&o] så trist og kjipt å ha det sånn Silje. Håper det blir litt lettere fremover og "slemme-slije" forsvinner så fort snuppa er ute......

Takk takk jenter! Satser på at det bare er en liiiiten periode - er jo skikkelig slitsomt å bli så sint hele tiden[&:]

Har hvertfall hatt en veldog koselig helg[:)]

Back
Topp