Hvor er rumpa på babyen?

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Hehe... Jeg vet hvor rumpa er. Men hvor kjenner dere (som har baby i hodeleie) rumpa på babyen? Hvilken uke er dere i?

"Min babyrumpe" ligger sånn ca. der navelen min er. Jeg er i uke 36+1.

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Rett under ribbeina på venstre side ligge ho å presse rumpen ut :P

Rumpa kjenner jeg stadig vekk :) Hun byttet på å presse den utover på høyre og venstre side for over navelene eller mot ribbena. Ble plutselig mer virkelig når jeg kjenner konturene hennes så godt.

Her er rumpa plantet nedover og hodet svirrer rundt fra side til side som en stor kul noe over navlen min. :( Har planer om at overkosing av hodet skal gjøre at han velger å snu rumpa til for han er lei av kosingen hele tiden. Er jo lov å håpe at det hjelper. :rolleyes:

Rumpa venstre side rett under ribbena og beina på høyre ;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg vet ikke helt, men tror det er rett under ribbena. Kjenner litt bein på begge sider av navlen så er litt usikker på akkurat hvordan han ligger. Vet jo han ligger godt festet med hodet, men glemte å spørre jm om det sist.

Vet ikke hva som er rumper eller rygger jeg :) men noe hardt er det no både her og der når de beveger seg :) de ligger med hodet ned begge to-så regner med det er et par rygger jeg kjenner,men jaggu ikke godt å vite ;)

Det varierer litt hvilken side rumpa ligger mot, noen ganger mot høyre og noen ganger mot venstre. Som regel er den litt over navlehøyde, men noen ganger har jeg den plutselig mye høyere opp.

Her ligger rumpa for øyeblikket på venstre side. Men han ligger så absolutt ikke i ro denne karen her, så rompa flytter på seg titt og ofte fra ene siden til den andre, litt lenger opp og ned :p

Jeg vet ikke, men er noe som presser veldig pp venstre side, så kanskje det er rompa :p gjør vondt hvertfall :p

Jeg spør egentlig for å finne ut hvor mye babyen har sunket... Så hvis jeg kjenner rumpa nede ved min navel, så ligger godt nedi bekkenet da kansje..

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Back
Topp