Hvor er MLM? *hun er funnet*

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg skal sende PM til henne om hvem hun skal kjøpe gave til, men jeg finner henne ikke. Ser ut som hun er blitt slettet, for flere steder er hun quotet, men hennes innlegg er slettet.

Vet noen om hun bare har endret nick?

MLM, er du heer?
Hvis jeg ikke hører noe temmelig snart så blir du fjernet fra lista, og den som skal kjøpe gave til deg får heller kjøpe gave til den du skal kjøpe til.
Det ble en knotete setning, men jeg har altså kontroll, og den som skal kjøpe til MLM har også fått PM. [:)]

Du var på min liste til julevennen, dette er mammagaven.
Faen, jeg skrev feil på alle pm-ene.
Men fristen var rett da, så det er vel ikke krise. [;)]

ORIGINAL: Nydelige3

Vet ikke hvor ho er...
Men var ikke jeg på din liste?
Har ikke fått PM....[8D]

Jeg var på begge listene.. [;)]

MLM skrev i et innlegg her i dag, i min tråd ang. bilen, så hun er ikke borte hvertfall..
[:)]

ORIGINAL: tia85

ORIGINAL: Nydelige3

Vet ikke hvor ho er...
Men var ikke jeg på din liste?
Har ikke fått PM....[8D]

Jeg var på begge listene.. [;)]

De som ikke har fått PM fra meg i dag hører nok hjemme på stinesin sin liste. [:)]

ORIGINAL: sjanetta

MLM skrev i et innlegg her i dag, i min tråd ang. bilen, så hun er ikke borte hvertfall..
[:)]

Se der ja.
Kanskje hun slettet seg og kom tilbake? [8|]

men jeg var også påmeldt å mamma gaven[8|]

Men dere skjønner, jeg og stinesin har delt mammagave-lista imellom oss, så vi begge kan organisere og være med uten at vi vet hvem som ordner gave til oss. [:)]

Så om dere ikke har fått PM fra meg i dag, så er dere på stinesin sin del av mammagave-lista. [:)]

ORIGINAL: toneany

Men dere skjønner, jeg og stinesin har delt mammagave-lista imellom oss, så vi begge kan organisere og være med uten at vi vet hvem som ordner gave til oss. [:)]

Så om dere ikke har fått PM fra meg i dag, så er dere på stinesin sin del av mammagave-lista. [:)]

hihi[:D]
jeg skjønner[8D]

Det er flottflott! [:D] Da er alt i orden vettu. [:D]

Okay.. Så neste person man skal sende til kommer senere ? Om du skjønner [:)]

Det kommer ganske snart.

Så da er det bare å være nøye for de som er med på begge at de ikke forveksler adressene. [:)]

Back
Topp