dite Forumet er livet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 7 Jul 2006 #1 Nå begynner jeg nesten å bli bekymret for henne jeg!!! Noen som vet noe om henne???
T *Tøtta81* Forumet er livet 7 Jul 2006 #2 æ mått ho forrige torsdag trur æ d va, da skull vi på martna i byen, men va så my folk at æ traff ho itj nå mer den dagen.
æ mått ho forrige torsdag trur æ d va, da skull vi på martna i byen, men va så my folk at æ traff ho itj nå mer den dagen.
Molsy Forumet er livet 7 Jul 2006 #3 Da jeg spurte om det samme i forrige uke sa Crazy at hun snakket om å dra på ferie. Så håper det bare er det hun er på da.
Da jeg spurte om det samme i forrige uke sa Crazy at hun snakket om å dra på ferie. Så håper det bare er det hun er på da.
dite Forumet er livet VIP ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 7 Jul 2006 #4 ORIGINAL: xcrazyx da har jeg sendt melding og spurte om de var på ferie... Kjempe flott... blir så bekymret når hun bare "forsvinner" sånn[:o]
ORIGINAL: xcrazyx da har jeg sendt melding og spurte om de var på ferie... Kjempe flott... blir så bekymret når hun bare "forsvinner" sånn[:o]
P Petra77 Andre møte med forumet 7 Jul 2006 #5 Hun sa for en uke siden at hun skulle på ferie ja, men jeg vet ikke hvor lenge.