Hvor er mensen?

ORIGINAL: raja10

Er forferdelig å gå rundt å vente på TR, spesielt når testene i tillegg er negative[:'(] Jeg hadde helt stabile sykluser i ett år da TR plutselig ble borte. Jeg hadde store forhåpninger til at jeg endelig var blitt gravid, men ettersom ukene og etterhvert mnd. gikk uten TR og negative tester skjønte jeg jo at muligheten for graviditet ikke var tilstedet lenger..... Men TR dukket opp 56 dg. over IKM[:-] Håper virkelig ikke du må gå så lenge å vente, og jeg håper inderlig at det er en annen grunn til at TR ikke kommer. Krysser fingrene for deg, måtte det være en spire i magen din. Lykke til !!


Takk for lykkeønsker. [:)] Kommer til å kontakte legen en av dagene om ikke det skjer noe. Dette er ikke normalt... Har alltid hatt stabil syklus
 
Mensen kom i dag. Egentlig litt deilig for jeg begynte å bli bekymra for om det var noe galt med meg.

På an igjen...
 
uff da det var synd smulen at det ikke var en huleboer der[:(] men når det likevel skal komme , så er det greit at det kommer å rydder opp så en slipper mer bekymringer.
masse lykke til med neste forsøk
 
ORIGINAL: lucine

huff,dumt at tr kom...
 
trøsteklem

 
signerer! Dumme TR[:@][:'(]
 
Back
Topp