Hvor er mensen?

ORIGINAL: *madammen*

Håper den ikke dukker opp, og at du får en positiv test![:)]
Lykke til!
 
Atter en gang, takk for gode ord og lykkeønskinger[:)]
 
Vi satser og håper at du har lavt hcg og det er derfor den er negativ [;)] Det er virkelig din tur nå smulen.. Ønsker deg masse lykke til og håper tante holder seg laaangt vekke fra deg [:)]
 
ORIGINAL: Linda29

Vi satser og håper at du har lavt hcg og det er derfor den er negativ [;)] Det er virkelig din tur nå smulen.. Ønsker deg masse lykke til og håper tante holder seg laaangt vekke fra deg [:)]


[:)]
 
ORIGINAL: Bastmamma

ORIGINAL: Annicken

jeg testa ikke positivt før jeg var seks uker på vei =) så hold hååååååååpet oppe snuppa=)=)

Jeg testet ikke positivt før i uke 7 med førstemann, lykke til snuppa, det SKAL være din tur nå[:)][;)]


gjorde du ikke?
 
ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

*stor klem til smulen*

Hvor lenge er det siden du skulle hatt den da?



 
 
Eg testet negativt den dagen eg skulle ha mensen og positivt 2 dager etter eg skulle hatt den[:)]
 
Hei Smulen.

Har dere prøvd lenge?!
Håper det er en liten som har grodd seg fast hos deg.
 
Jøss er denne tråden flyttet inn hit? Burde vel vært flyttet til prøvd lenge men...
 
ORIGINAL: Fergie

Hei Smulen.

Har dere prøvd lenge?!
Håper det er en liten som har grodd seg fast hos deg.


Vel, lenge og lenge... Begynte å prøve i februar 2006
 
ORIGINAL: Silje1982

Har dere vært på utredning eller noe? Eller tar dere det litt som det kommer?


Har ikke vært til utredning ennå pga at jeg fikk tilbud om drømmejobben i juni når vi hadde tenkt å begynne utr. så vi har hatt noen prøvefrie måneder for å slappe litt av i prøvingen pluss at jeg ikke ville ta sjansen på å stille første dag på jobb med barn i magen. Nå har vi begynt igjen og vil vel prøve å komme i gang med utredning i løpet av våren om ingenting hender...
 
Ja, da er det bare til å ta tiden til hjelp[:)] Spiren vil snart sitte. Spennende og se om du snart blir gravid[:)]
 
håpr det er en spire der smulen [:D]
 
ORIGINAL: *tulla*

håpr det er en spire der smulen [:D]


takk, men jeg har mine tvil...[:)]
 
ORIGINAL: Apple

Hvordan ligger du an i dag? Håper mensen holder seg vekk på grunn av en liten smule! [:)]


ingen mens, bare murringer slik det har vært i et par uker nå...
 
ja syns du skal teste igjen snart[:D]
 
Lylle til...håper mensen holder seg borte[:D]
 
[:)] takk alle sammen!
 
Back
Topp