Merita Blir kjent med forumet 28 Apr 2006 #1 Kan noen fortelle meg om det er normalt å ha en maven som linger på en honning melon?? Jeg er jo 5mnd på vei og ha term i 30/8 om 17uker til!?
Kan noen fortelle meg om det er normalt å ha en maven som linger på en honning melon?? Jeg er jo 5mnd på vei og ha term i 30/8 om 17uker til!?
rosarose Gift med forumet 28 Apr 2006 #2 Eg har ikkje så veldig stor mage akkurat. Alle eg møter sier den er litt liten enda, sjølv om du nå endelig kan se den..
Eg har ikkje så veldig stor mage akkurat. Alle eg møter sier den er litt liten enda, sjølv om du nå endelig kan se den..
S Smurfine Flørter med forumet 29 Apr 2006 #3 Bare vent.... erfaringsmessig fra venninner og sånt, så skyter magen ut mot den 7. måned!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiii POFF!!
Bare vent.... erfaringsmessig fra venninner og sånt, så skyter magen ut mot den 7. måned!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiii POFF!!
Jonathan`s mamma Gift med forumet 1 Mai 2006 #4 snoker litt her inne jeg[:D] bare vent jenter!! den popper plutselig ut over natta nesten[:D]