Hvor er magen?

Bkno9353672

Første møte med forumet
Nå skal det sies at jeg ikke var den slankeste før jeg ble gravid. Men nå er jeg 16 uker på vei, men kjenner ikke spesielt til hverken en voksende mage eller symfyse. Kun ekstra tissatrengt. Skal til ultralyd om 2 uker, så er veldig spent på den. Men er også bekymret for at noe er galt når jeg ikke kan merke noe mye til magen. Flere som har hatt det på samme viset?

jeg er 23 uker og har ikke mage enda, men kjenner liv gjør jeg!... så er ikke uvanlig at du ikke merker noe enda :)

Nå skal det sies at jeg ikke var den slankeste før jeg ble gravid. Men nå er jeg 16 uker på vei, men kjenner ikke spesielt til hverken en voksende mage eller symfyse. Kun ekstra tissatrengt. Skal til ultralyd om 2 uker, så er veldig spent på den. Men er også bekymret for at noe er galt når jeg ikke kan merke noe mye til magen. Flere som har hatt det på samme viset?
Da jeg var gravid for første gang i 2010 hadde jeg nesten ikke noe mage før uke 20... Da var det akkurat som den bare eksploderte utover å ble plutselig ei stor kule! hahaha

Magen min begynte såvidt å vises rundt uke 18, men ikke sånn at det syntes utenpå klær. Kun når jeg lå på ryggen
Er fortsatt ikke veldig stor snart uke 23

Last edited:
Fikk mage først i uke 27 ellers hadde jeg ikke mage å når jeg va høygravid hadde jeg en liten mage :) så fikk aldri slik stor gravidmage :p

Fikk ikke antydning til mage før uke 25/26. Ble aldri særlig stor heller. Var veldig slank før graviditeten. Gikk opp 22kg - men det så ikke slik ut

Hadde ikke særs mage før i uke 30 rundt der...

Begynte smått og få mage i uke 16 men selv nå i uke 23 så kan få egentlig se at jeg er gravid med
Mindre jeg framhever magen veldig

Min mage kom vel rundt uke 20-22. Hadde ett symfysemål liggende, men når jeg sto så var det ikke mye til mage. Tror du kan puste ut :)

Jeg har fått litt mage nå, uke 24, og er godt trent og tynn, så det er individuelt når magen blir fremtredende :) kommer tidsnok uansett kan jeg love :p

Med nr 3 fikk jeg ikke synlig mage før uke 20-22 . Men da kom den over natta :p

Jeg er 15+5 og har heller ikke noen mage enda, har hørt hjertelyden hos legen og jm. Er veldig kvalm, kaster opp, svimmel og er kjempe trøtt. Så jeg har symptomer iallefall da, ellers kjenner jeg ikke så mye til magen

Tror jeg var 14-15 uker på vei da jeg såviiiidt kunne merke at jeg hadde lagt meg litt ut, men noen gravidmage var det jo ikke. Tok et par uker til før det begynte å vises ordentlig. Vokste raskt da den først kom da, i uke 26 hadde jeg like stor mage som noen andre har når de er høygravid. :p

Med første hadde jeg helt FLAT mage frem til jeg var 28 uker på vei, først da begynte det å vise! Det var helt sykt, egentlig! Med nr to look magen før vi fikk tid til å fortelle det til folk :P

Back
Topp