Hvor er magen?

Lolenona

Glad i forumet
Juli13-jentene
I dag når jeg våknet var plutselig magen helt flat igjen... Hva skjer? Det var riktignok når jeg lå på ryggen, men pleier å være en liten kul + at det er litt hardt, men kunne ikke kjenne livmoren heller.

Noen som har opplevd det samme?

Jeg liker ikke det her :(

Hvordan går det med deg?

Ikke opplevd det her nei, men har så lite mage når jeg ligger på ryggen.

Joda, fått høre at det er helt normalt. Kommer jo Ann på hvordan babyen ligger, og kanskje jeg er ferdig med å være oppblåst.

Men klarer ikke å slå meg til ro med disse svarene. :/ pleier også å gjøre vondt når jeg hoster, men vært helt "dødt" der i dag :(

Jeg vil ikke tro det der noe galt.
Men skjønner godt at du er urolig.
Enhver forandring kan være skummelt.
Håper du får noen svar på dette og at du klarer å roe deg

Jeg pleier å kjenne litt på magen hver morgen før jeg står opp, og det er veldig forskjellig fra dag til dag. Noen dager kjenner jeg livmoren godt oppe i mageregionen, og andre dager kjenner jeg ingenting. Nesten så jeg ser for meg at den svever fritt der inne! Men jeg tenker at det sikkert bare er forskjellige forhold der inne hver dag. De siste dagene har jeg f.eks. fått mye større mage, men jeg tror ikke det er fordi babymagen har vokst, er nok bare mer oppblåst enn vanlig. Så i morgen blir jeg ikke overrasket om magen er mindre igjen.

Joda, fått høre at det er helt normalt. Kommer jo Ann på hvordan babyen ligger, og kanskje jeg er ferdig med å være oppblåst.

Men klarer ikke å slå meg til ro med disse svarene. :/ pleier også å gjøre vondt når jeg hoster, men vært helt "dødt" der i dag :(

Krysser fingrene for at dette er helt normalt! Og håper du snart blir beroliget med noen "vondter" igjen:)
Sender deg en trøsteklem også!

Tusentakk alle sammen :) det er nok normalt, men jeg likte å ha mage :p og har ikke vært sånn at den har vært borte en eneste dag, for jeg også kjenner på den hver morgen :p

Er litt roligere, også får jeg se Ann i morgen osv. Heldigvis legetime på fredag :)

Back
Topp