Hvor er livmorkanten din nå?

MonicaA

Forumelsker
Her er det enda usikkert med termin, får ikke svar før i slutten av september. Derfor er jeg nyskjerrig på hvor dere kjenner toppen av livmoren deres nå og hvor langt dere er på vei?

Selv mener jeg at jeg er 11+2, helsesøster mener jeg kan være tre uke lengre på vei og livmorkanten min finner jeg like under navlen. Ingen kul på magen når jeg ligger enda. Er andregangs :)

Livmorkanten like under navelen høres ut som mer enn 11 uker.....? Mener jeg kjente den rett over skambeinet på den tiden. Eller husker jeg feil?

Hvordan kjenner man livmorkanten? Hva kjennes den ut som? Jeg har et hardere område som begynner rett over buskeveksten, er det kanten mon tro?

Min er også rett under navlen, men jeg har to inni der, det har nok litt å si [emoji28] Uke 12 idag.

Min er 7-10 cm over toppen av skambeinet. Er 12+1, men ul timen idag målte bittelille til 12+5:)
Førstegangs.

Tror ikke det finnes noen fasit jeg. Vi er alle ulike. Tror ikke man skal bekymre seg for mye rundt disse tider. Jeg kjenner ikke min fordi jeg har god polstring og ikke tør å klemme hardt nok hehe

Oi. 2 stk. Det vet jeg ikke om jeg er forberedt på :p!

Men er andregangs, kanskje det har noe å si?

[emoji23] Det var jammen ikke vi forberedt på heller, hehe! Her har jeg hatt to i magen før (men ikke samtidig), så er tredjegangsgravid.

Klarer ikke å finne noe kant jeg [emoji848] er 11+5...vet ikke helt hva jeg kjenner etter heller [emoji51][emoji85] må man trykke hardt?

Klarer ikke å finne noe kant jeg [emoji848] er 11+5...vet ikke helt hva jeg kjenner etter heller [emoji51][emoji85] må man trykke hardt?
Jeg kjente det ganske godt uten å trykke hardt når den poppa frem. Kjentes ut som et ekstra skambein over skambeinet, bare litt rundere :)

Jeg kjente det ganske godt uten å trykke hardt når den poppa frem. Kjentes ut som et ekstra skambein over skambeinet, bare litt rundere :)

Hmmm[emoji848] har prøvd å kjenne om mårran før jeg står opp,men klarer ikke å kjenne noe...nei dette må jeg forske litt mer på,men kanskje ikke på jobb,heheheh[emoji23] får legge meg ned på sofaen etter jobb [emoji16]kanskje gubben får trykke litt å se om han kjenner noe forskjell [emoji16]

Jeg er 15+1 i dag og livmoren er 2-3 cm over skambenet, ca 8 cm under navlen og det er hvertfall det som er normalt i uke 15 [emoji4]

Kjenner ingen forskjell fra før når jeg trykker på magen nå. 13+2. Men så har jeg visst bakovervendt livmor, så er sikkert vanskeligere da? Da ligger den vel dypere inni der.

Hmmm[emoji848] har prøvd å kjenne om mårran før jeg står opp,men klarer ikke å kjenne noe...nei dette må jeg forske litt mer på,men kanskje ikke på jobb,heheheh[emoji23] får legge meg ned på sofaen etter jobb [emoji16]kanskje gubben får trykke litt å se om han kjenner noe forskjell [emoji16]
Ikke sikkert livmora di er vokst opp av bekkenet enda :)
Alle bærer forskjellig :)

Min kom opp ganske tidlig, mannen mener det sikkert er fordi jeg er så lita i utgangspunktet. Den er vel 1/3 opp fra skambenet under navlen. Er litt ømt, så klarer ikke å trykke noe hardt/kjenne godt etter. Blir enda mer kvalm av det...

Nå er den rett under navlen min. Når jeg presser, føles det som en øm og støl muskel. er 12+3.

Back
Topp