Hvor er landets beste privatklinikk?

Majjj89

Betatt av forumet
Hei!
Som tittelen sier; Hva mener DU er Norges beste privatklinikk innenfor ufrivillig barnløshet?

Jeg har «diagnosen» habituell abort. Sikkert andre her inne som dessverre har samme skjebne. Så da lurer jeg på om dere har erfaring med privatklinikker i forhold til utredning og videre oppfølging av habituell abort? Hvor? Hvorfor? ❤️

Jeg har jo ikke erfaring med alle de private klinikkene her i landet. Men hadde også mange aborter etter hverandre (tror vi er oppe i 8-9). Og følte at Hausken virkelig ga alt man kan få. De var til og med villige til å sette inn to blastocyster.

Enig med WCE. Har mistet ni ganger og på tredje forsøk hos Hausken, følte jeg at de ville prøve alt. Har ikke prøv andre klinikker jeg heller, for øvrig.

Lykke til!

Hei.
Vi har vært hos Medicus i Oslo. Veldig fornøyd med oppfølgingen der. De spurte på forhånd om det var noe spesielt vi ønsket og sa de vill prøve å imøtekomme våre behov og ønsker. Nå kan jeg ikke si noe spesielt om hva de gjør ved habituell abort, men syns de har tatt os veldig godt imot.

Masse lykke til <3

Kan jo kun uttale meg om den jeg har vært på, og synes jeg fikk knall oppfølging på fertilitetssentetet i Oslo. Når jeg nå kom tilbake for barn nr 2 fikk jeg en følelse av at de husket meg godt. Bare der får man jo godfølelsen! Ellers har de forsøkt ulike regimer, vært lydhøre og jobbet i ferie for å hjelpe meg:)

Back
Topp