Hvor er "gløden"?

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Man har hørt og lest at gravide har en spesiell "glød" over seg. Denne fikk ikke jeg utlevert for å si det slik.. Jeg trodde jeg nærmest skulle bli Beyonce, med en fantastisk GLOW over hele meg..

Men her sitter jeg.. lagt på meg 10 kg, tørr hud, bekken som ikke funker, hissig, sinnsyk appetitt, ingen klær som passer, lekker fra puppene, bleik som fy, blir sliten av å gå i trapper og egentlig generelt lei..
Det regner i tillegg, så jeg sitter inne og leser bøker..

Sorry klaging, men den der helsikkes "gløden" kan de stikke opp der solen aldri skinner!!

Måtte bare få ut litt "energi" her.. Håpe alle får en fin dag i hvert fall :)

Hehe.. Kan desverre ikke se så mye til den gløden jeg heller:p

Nei du kan så si. Har heller ikke lagt merke til denne "gløden"

Jeg har merket en positiv ting! Leppene mine har hovnet opp, og det ser sannelig ikke dummen ut ;) nesten så jeg vurderer om det må fylles i senere også. :P

Godt å høre det ikke bare er meg.. :P

Etter en liten times søvn i går kveld,etterfulgt av noen timer med smerter fra helvete,og smertestillende som fungerte ok så jeg kunne slappe av og halvsove en time til på morgenen i dag,så føler jeg virkelig ikke noe glød her heller.. både ser ut og føler meg tygget på og spytta ut. Blæh.

Gløden har ikke kommet hit heller, selv om mannen min er flink til å si at jeg ser fin ut (tror han skjønner at jeg trenger den oppmuntringa haha)
Har jo hørt at jentebabyer stjeler skjønnheten fra mor....kanskje det ligger noe i det? hvor mange her skal ha jente da?

Jeg skal ha jente og her er det jaggu ikke mye glød igjen til meg :P Gått opp 14 kg, håret er grusomt hver dag, strekkmerkene er på plass både på lår og sideflesket. Og jeg har vel aldri vært så bleik som jeg er nå! Men noe positivt er det har jeg funnet ut... har ikke hatt en eneste kvise siden jeg bekka 2. trimester. Hadde vanligvis ca. 1 kvise ukentlig før :P

Jente her, men hadde ikke noe mer glød med gutten, da tror jeg at jeg var enda gråere,

Jeg har noen kviser som lyser..og er så blek at folk trenger solbriller rundt meg.. Er det dette de mener?? :-P

Ingen glød her heller.. Ihvertfall ikke i dag.
Har noen dager jeg føler meg litt fin og glødende, men de fleste dagene er uglødelige... Hehe

Back
Topp