Hvor er egentlig bleier billigst?

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Da tenker jeg med rabatter og hele sulamitten.
Pleier å handle på rema eller Coop extrA for 50% men la merke til at bleiene på kiwi hadde en mye lavere hyllepris OG når du får annahver pakke gratis så blir jo det billigere?
Men så ble jeg usikker på om hylleprisen på kiwi var rett.
På Coop extrA kosta en pakke pampers ca 100kr uten rabatt. På kiwi tror jeg prisen var mellom 50 og 60 kr. Men jeg kan jo ha blingsa - og at den prisen var for den minste størrelsen? Vi bruker str 6 - ikke trusebleier.

Noen som sitter inne med prisene?

Handler bleier, våtservietter og babymat på Coop Extra siden de har 50% på bleier og så får man 20% medlemsbonuss på babyvarer
11% bonus på frukt og grønt

Hylleprisen er lik på alle 3 lavpriskjedene, de tørr nok ikke annet. Det er vel noe variabelt antall bleier i pakkene på noen merker i de forskjellige kjedene, men stkprisen per bleie er jo lik for samme type. Og 50% eller 2 for 1 blir jo hipp som happ :)

Hylleprisen er lik på alle 3 lavpriskjedene, de tørr nok ikke annet. Det er vel noe variabelt antall bleier i pakkene på noen merker i de forskjellige kjedene, men stkprisen per bleie er jo lik for samme type. Og 50% eller 2 for 1 blir jo hipp som happ :)
Ja da blir det hipp som happ :) Var bare usikker på hylleprisen men da er det jo iallfall bonus å hente på Coop evt trumf på kiwi :)

Ja da blir det hipp som happ :) Var bare usikker på hylleprisen men da er det jo iallfall bonus å hente på Coop evt trumf på kiwi

Back
Topp