Hvor er det lov med eggdonasjon?

Babybabywish

Elsker forumet
jeg lurer da på dette ifall dette ikke går. Så vi har snakket om det allerede. Jeg syns det hjelper å planlegge veldig langt frem, så blir man kanskje positivt overrasket på eggene neste omgang :)

Jeg har tatt fast folat, D-vitaminer, b12 (grunnet mangel) og spiser veldig variert, så startes det med bidronninggele under stimuleringen :) ja, jeg har rådført meg om det ;)

Det er lov ganske mange plasser! Har inntrykk av at se fleste drar til fks Danmark eller Spania, evt Latvia, Tsjekkia, Russland

Synd det ikke er lov i norge egentlig da vi sliter en del med infertilitet generelt i norge.. håpet jo dem skulle få det gjennom. Skulle startet en sånn økonomihjelp for dem som må gå ganske langt.. sverige har dem jo hatt første fødsel vellykket ved hjelp av transplantert livmor, så det går fremover der også :) bare ikke norge :/

jeg lurer da på dette ifall dette ikke går. Så vi har snakket om det allerede. Jeg syns det hjelper å planlegge veldig langt frem, så blir man kanskje positivt overrasket på eggene neste omgang :)

Jeg har tatt fast folat, D-vitaminer, b12 (grunnet mangel) og spiser veldig variert, så startes det med bidronninggele under stimuleringen :) ja, jeg har rådført meg om det ;)

Sjekk ut det egne forumet om donasjon :-) hvis du har masse spørsmål kan du også sende meg pm

Sjekk ut det egne forumet om donasjon :) hvis du har masse spørsmål kan du også sende meg pm

Takk for det ❤️ Har sjekket ut, men tror det blir for dyrt for oss desverre :( da er det neste adopsjon/fostermor og fosterfar osv, men vi satser på bra egg i første omgang :) «bare» uten eggledere nå :)

Takk for det ❤️ Har sjekket ut, men tror det blir for dyrt for oss desverre :( da er det neste adopsjon/fostermor og fosterfar osv, men vi satser på bra egg i første omgang :) «bare» uten eggledere nå :)

Du trenger ikke eggledere for å få gode egg. :-)Jeg har trua på at dette ordner seg uten ED. Ved ivf henter de eggene fra eggfolliklene.:-)

Du trenger ikke eggledere for å få gode egg. :)Jeg har trua på at dette ordner seg uten ED. Ved ivf henter de eggene fra eggfolliklene.:)

Takk for du har troa på det med meg! :) nei, men sist overlevde ingen til innsett.. :) nå blir det bidronninggelé og b12+D-vitaminer og folsyre som jeg har tatt hele veien :) bare bidronning og b12 jeg tar nå i tillegg :) så homeopat blir tatt i bruk :)

Back
Topp