Hvor er det blitt av

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
ønsker oss en engel! Husker dere ei som hadde det nicket...lenge siden jeg har sett noe til henne her, er hun fortsatt medlem av babyverden...undrer meg hvordan det går me henne, hun hadde jo en litt tøff start på sv.skapet---[:-] [8|]

ja der sa du noe. Er kjempe lenge siden jeg har sett henne. håper alt er bra med henne

Tror hun heter ønsker en engel [:)]
Siste innlegget hun skrev var den 24 juli [>:]
Håper alt er bra med henne  !

hmm får håpa ho feriera litt[;)] men er det noensomhar sett MaCa? ho pleide oppdatere sidene på toppen gjevnlig ikkje det at eg syns ho må det berre lurte litt da eg ikkje har sett ho på og sidene ikkje er oppdaterte?

ORIGINAL: første mann

hmm får håpa ho feriera litt[;)] men er det noensomhar sett MaCa? ho pleide oppdatere sidene på toppen gjevnlig ikkje det at eg syns ho må det berre lurte litt da eg ikkje har sett ho på og sidene ikkje er oppdaterte?

Hun har vært i spania [:D] Men hun har kommet tilbake nå, hun har laget et innlegg i dag [:D]

ORIGINAL: Someeone

ORIGINAL: første mann

Hun har vært i spania [:D] Men hun har kommet tilbake nå, hun har laget et innlegg i dag [:D]

ja ser jo det nå[8D] lurt å lese alt nytt før ein beggynner å etter lyse noen sa du?[:D]

Ønsker en engel var det ja [:)] Hmmm...merkelig at hun bare forsvant plutselig. Kanksje hun er på ferie, eller har vært på ferie! Det gjenstår jo å se..[:)]

Jeg er tilbake og topptrådene "mine" er oppdatert...Og lagt tippetråden under viktigste tråder...

Lurer litt på frøkna er ja...Men hun kan jo være på ferie hun også ja...

får håpe hun bare har tatt seg en ferie å kommer tilbake for fullt[:)][:)]

Back
Topp