Hvor er det blitt av MTF?

ho takket for seg siden ho ikke har en baby lenger, men sa at ho er å treffe på den andre siden [;)]

ORIGINAL: Dollface

hun fant igjen livet [:D] (eller bare sletta seg.. )

hehe[:D]oppdaga plutselig at hun var borte, trodde jeg i hvertfall, og det stemte jo..godt vi har deg, da[:)]

ORIGINAL: Juliette

hehe[:D]oppdaga plutselig at hun var borte, trodde jeg i hvertfall, og det stemte jo..godt vi har deg, da[:)]

enn så lenge [8D]

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Hun takket for seg her for en stund siden! [:D]

I see...jeg har ikke vært aktiv her på en stund

ORIGINAL: talata

ho takket for seg siden ho ikke har en baby lenger, men sa at ho er å treffe på den andre siden [;)]

Ah, men nå som jeg har fått barn, er det da en mulighet for at jeg kan bli baby og bli her litt til?[8|]

ORIGINAL: eleonora

Hun sitter rett borti gata her [:)].

Skal hilse fra selveste selve og si at hun nyter livet! Med et glass vin. Etter å ha blitt litt halvbrisen på MIN!

[8D]

Med andre ord, intet nytt under solen...Vinen, mener jeg. Da kunne hun jo like godt vært her[8D]

enn så lenge [8D]

Fy for en trussel![>:] 

enn så lenge [8D]

Fy for en trussel![>:] 
[:D]
Jeg har hus, mann og barn - hakke tid til å leke viktigpetter lenger vettuh [8D]

ORIGINAL: talata

Ah, men nå som jeg har fått barn, er det da en mulighet for at jeg kan bli baby og bli her litt til?[8|]
altså, det at ho slettet seg fordi ho ikke hadde en baby lenger, var hennes egne ord [:)]

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Men du er jo ikke ferdig med å yngle, Dolly [:-]! Så du har ingen unnskyldning for å trekke deg tilbake! [:D]

Sant så sant.. men det er så LENGE til...!

Åh.. den som bare kunne være evig hjemmeværende husmor uten fast arbeid og plikter.. *sukk*

Back
Topp