hvor er det blitt av kissaa?

maysen

Forumet er livet
heisann!
er det noen som vet om kissaa har født, har vært så stille av henne nå i noen dager.

Vi får håpe at hun har det [:D]

Ja jeg har lurt litt på hvor kissaa er jeg også.. Håper for hennes del at hun ligger me sitt lille nurk og har d bare bra[:D]

Hei,

Nå er jeg tilbake etter fødsel, jippi! Fødselen startet torsdag 28.7, og 22.48 var han ute[:D]. (8,5 time). Han er verdens nydeligste (helt objektivt...[;)]), og kjempe snill.

Deilig å være hjemme igjen! Nå tar vi livet med ro, alle 3.

Takk for støtten i forkant av min fødsel, det var noen kjipe dager!!!

Men nå er alt supert! Alle som skal føde snart, gled dere til dere har nurket i armene- større blir det ikke!

bra at alt gikk bra, han var ikke så stor av at du gikk på overtid da[:D] regner med at han er søt ja, dere får bare kose dere så mye dere kan i tiden framover[;)]

Nei, han var "bare" 3350 gr.

Jeg har ikke vært så veldig stor i svangerskapet heller. Ligget midt på kurven og litt under hele tiden, men på slutten, de 3 siste ukene, vokste jeg ganske mye. Men jeg har hele tiden hatt en liten, typisk guttemage[:)]

Velkommen tilbake og gratulerer med småen!
Han er nok verdens nydeligste baby, ja, men han får nok konkurranse i Januar en gang..[;)]

Godt å høre at alt gikk bra..

Fortell gjerne mer om fødselen og hvordan ting skjedde, her er vi mange nyskjerrige[:)]

hovedsaken er at nurket legger på seg i svangerskapet, så da har det ikke noe å si hvor stor magen er[:)] gutten min på 20mnd heter også marcus, kjempefint navn. du må legge inn bilde av gullet ditt[;)]

Gratulera kjempe masse med sønnen ! [;)]
Nå må du bare nyte tida sammen med gullungen din. [:)]

Gratulerer så mye med gutten[:D][:D]

Gratulere så mye med lilleprinsen!!!!! [:D]

Back
Topp